visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA SON DAKİKA GELİŞMESİ

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA SON DAKİKA GELİŞMESİ
01 Mayıs 2016 Pazar 15:05

ISPARTA'DA 16 Mart tarihinde düzenlenen FETÖ/PDY operasyonunda 29 kişi tutuklanmıştı. Halen cezaevinde olan tutuklular mahkemeye ne zaman çıkartılacak.

ISPARTA'DA 16 Mart tarihinde düzenlenen FETÖ/PDY operasyonunda 29 kişi tutuklanmıştı. Halen cezaevinde olan tutuklular mahkemeye ne zaman çıkartılacak. 

Bomba 32 Haber Merkezi bu konuyu sanık avukatları ile görüştü. Avukatlar Mayıs sonu gibi savcı tarafından iddianamenin hazırlanıp mahkemeye gönderilmesini beklediklerini mahkemenin ise iddianamenin kabulüne karar verirse duruşma günü 40-45 gün sonraya belirlenmesi bekleniyor. Bu da en iyi ihtimalle Temmuz ayı başında ilk mahkemeye çıkmalarına kesin gözüyle bakılıyor.  

hukuk adami

cvp
02 Mayıs 2016 Pazartesi 20:43

Ne oldu hukuk adamı kuyrugunuza basılinca işinize gelmeyince hukuk size lazım olacak öylemi gec bunları gec

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adelet Yerini Bulsun

Düşünen Deli
02 Mayıs 2016 Pazartesi 20:07

Madem Herkes Tepki Gösteriyor Neden Bizi Almıyolar Çünkü Alın Teri Ekmek Kazandıgimizdan Belkide yaşim Kücuk Bu yazdiklarim Size Küçük Gelecek Ama Yaşimizin Yetmedigi Yerde Yaşati Devreye Girer Ve Diyorum Şuçlu Olan Çikamasın Devletimize En ufak Kötü yola Sapdiysa cikamasin Sucu Olmayan Zaten Orda İşi Olmaz Bizi Neden Almiyolar DÜŞÜNEN DELİ

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkürler

Baki yeşil
02 Mayıs 2016 Pazartesi 12:15

Sayın C.başkanım dualarımız ve oylarımızla sonuna kadar yanındayız. Bu şımarık cia,mossad bağlantılı odakları temizlersen bu millete en büyük iyiliği yapmış olacaksın bunu tarih yazacak. Şehzade Mustafa dan bu yana bu millet ne çektiyse bu dönmeler ve onların uzantısı yapılardan çekti fetoş da aynı odaklı münafık mason sebetay hareketi,herşey net artık,anlayana saz anlamayana D.Z da az.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hukuk Lazım Olacak

Hukuk Adamı
02 Mayıs 2016 Pazartesi 10:40

SDÜ yönetimi hukuk size de lazım olacak. Bunu Unutmayın

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

HERŞEYİ BOŞVERDE

ayşe
02 Mayıs 2016 Pazartesi 09:34

ADAM POZ VERMEYE ALIŞKIN OLUNCA NE GÜZEL GÜLÜYOR AMA

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

zaten

ıspartalı
02 Mayıs 2016 Pazartesi 01:05

Suçsuzlar zaten çıkar.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suçsuzlar var

İnsaf
01 Mayıs 2016 Pazar 23:31

Ne olur bukadar insafsız olmayın kızım bunları okuyup şu anda odasında babamı istiyorum diye ağlıyor o insanların içinde suçsuzların olduğunu unutmayın

11 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasıl ödeyeceksiniz

Vatandaş
01 Mayıs 2016 Pazar 23:27

Tutuklananların ailesinin haklarını Nasıl ödeyeceksiniz ağlayan çocukların haklarını Nasıl ödeyeceksiniz onların suçsuz olduğunu her kez biliyo

11 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok güzel gidişat

Ali Uzun
01 Mayıs 2016 Pazar 21:42

Milli eğitim de paralelci dolu, okullarda ciddi yapılanmalar var. Fetöcüler okullarda cirit atıyor, kimisi de pusuya yatmış biz zaten cemaatçi değildik diyorlar, bir de top sakal modası var ki sormayın gitsin, üniversitedeki paralelciler toptan top sakal bıraktılar.

14 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sıradakiler

Ahmet Efe
01 Mayıs 2016 Pazar 20:51

Artık sıra şu andaki SDÜ yönetimine gelsin. Hukuksuzluk diz boyu

13 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

bayrm var.

sırası gelince.
01 Mayıs 2016 Pazar 17:51

SDÜ operasyonları bitince sıra Ispartadaki diğer kurumlara ve amirlere,md.lere,md.yrd.larına ve şeflere ve fetöcülere gelecek,çok yakında hazır olun!!!!

19 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok yaşa AK PARTİ!!!!!!!!

vatandaş.
01 Mayıs 2016 Pazar 17:47

17Aralık hükümete darbe girişimine kadar gülen cematinden olmak bir modaydı.Cematçi olmakla övünüyorlardı17 aralıktan sonra niyetleri anlaşıldı ve çok şükür AK PARTİ önlemini aldı ve suçlu oldukları ortaya çıkt ve şimdide yakalanıp içeriye atılıyor çok şükür.Yoksa bunların hakından gelinemezlerdi.Devletin kurumlarında bu gülenclerden çokça var ve hepside dillerini yuttular,Çok yaşa AK PARTİ!!!!!!

15 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla