visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA 4 KİŞİ TUTUKLANDI

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA 4 KİŞİ TUTUKLANDI
04 Mayıs 2016 Çarşamba 18:23

ISPARTA’DA Süleyman Demirel Üniversitesi’ne düzenlenen Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonu kapsamında gözaltına alınan 10 kişiden 4'ü tutuklandı.

ISPARTA’DA Süleyman Demirel Üniversitesi’ne düzenlenen Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonu kapsamında gözaltına alınan 10 kişiden 4'ü tutuklandı.

BU HABER İLK KEZ BOMBA 32'DE

İŞTE TUTUKLANANLAR

Murat Aktape, Abdullah Eryiğiyt, Oğuzhan Ayverdi, Fatih Yanmaz

ADLİ KONTROL İLE SERBEST

İlknur Yakut, Koşay Yücesoy, Gülden Bilgiç, Mustafa Enis Büyükküpcü

SERBEST

Metin Pelit, Gülten Taşcı

//

//
05 Mayıs 2016 Perşembe 21:02

Sizi gidi yamuklar sizi. Zafer ÇAĞLAYAN'ın kolundaki beren saatmiydi? Kolunda ebru gündeş varken şimdi beyaz saray savcısının hediye ettiği kelepçeler ile kalan hayır sever zarrap bütçe açığınızı saatler ile kapatıyor, yani bahşişinizi peşin vermiş.:))) Kendi ödülünü de ödeyeceği kefalet karşılığı ''ey pensilvanya'' diye seslendiğiniz eyaletin komşusu eyaletten alacak.:))

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece sdü ele verdi ki bilir başka nereler vardır ?

ismimin ne önemi var
05 Mayıs 2016 Perşembe 15:09

kimsenin hakkı kimseye gecmez adalet er gec yerini bulur haksız kazanc saglayanlar torbil yapanlar emek vermeden yüksek makama gecenler devleti bölmek isteyenler paralelciler size sesleniyorum boşuna kacmayın yakında hepiniz yakayı ele vereceksiniz ...

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdü de göçük

Baki yeşil
05 Mayıs 2016 Perşembe 14:34

Sdü geçmiş 4 yılda öyle bir tahrip edildiki aynen Diyarbakır sur gibi heryer,herşey delik deşik. O yüzden sdü çıkma oto parçacısı görünümünde. Dr.tez ve jüriler paralelin darbe vurduğu sos.bil.ens. artık iflah olmaz derim. Jürilerin tamamı dışardan olmalı bence.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

belgede sahtecilik

hayret
05 Mayıs 2016 Perşembe 08:41

adamın sahte evrağına zorla imza atan içeride,beyimiz dışarıda,,ibiciye gece gündüz süt ekmek alıp şirket elamanıyken teknisyen kadrosunu alanda dışarıda HAYRET

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ha fetö ha la...md

sdü
05 Mayıs 2016 Perşembe 00:26

hastane yönetimi önce kendini düzeltsin kim nerde ne yapıyor belli değil adam hastaneyi almış eline eski günlerin hıncını çıkarıyor kimseden gıg yok esas bazı md bakacaksın işlerini kendi aklıylamı yapıyor yoksa onun bunun aklıylamı yöneticilik yapıyor la md bu taşeron sana hakkını helal etmez bu dünyada olmasada öbür dünyada görüşürüz

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

sdü
05 Mayıs 2016 Perşembe 00:20

arkadaş önceki yönetim fetöcüydü adamlarını kolluyordu bu yönetine ne dicez fötötüler zamanında işe alınanlara donuluyo gibi gözüküyo bu yönetim ne yapıyor eski elemanlara çile çektiriyor adam eşini kardeşini köylüsünü en iyi yere getiriyor öğretim görevlisi eşlerini işe alıyor gariban yine gariban başhekim başhekim yardıcıları ne yapıyor olanı biteni seyrediyor bi dur diyen yokkimin eli kimin cebinde belli değil ayıptır memuruna gık diyemeyenler taşerona yükleniyor ahirette iki elimiz yakanızda

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fakültesi

Tıp
04 Mayıs 2016 Çarşamba 22:31

Sdu tıp fakultesine profosyonel yöneticiler atanması lazım halabilgisayar işletmenlerini saglik teknisyenleri halkla iliskiler calısanlarını vekaleten müdür yardımcı yőnetici yapıp duruyorlar görevde yükselme sınavına girmeden ünvan ve kadro değişikligi yapıyorlar.egirdir myo da kadrosu olanı hangi akla hizmet hastanede calıstırıyorlar.dışarda kadrosu olanı hastanede görevlendiriyorlar.şirket personeli hemşirelere kadrolu memurlar üzerinden nöbet icap tutturuyorlar.usulsuzlukler diz boyu...

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdu

Sdu
04 Mayıs 2016 Çarşamba 22:02

son donemde once meslek yuksek okulu kadrosuna ordanda gorevlendirme ile tip fakultesine gelen bulundugu konumu haketmeyen paralel yandasi hocalar icin bisey yapilmayacak mi ? Bu mantikla ve yapilanma ile devam etmek sdunun kanayan yarasi olmaya devam edecektir. Hergun paralel propagandasi duymaktan yorulduk!! Cagdas bir universteye yakismiyo sayin rektor.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKP KONGREYE GİDİYOR, YANİ ÇÖKÜŞ HIZLANACAK

fatih
04 Mayıs 2016 Çarşamba 21:22

Bu insanları eften püften sebeplerle tutuklayanlar birazda kendilerini düşünsün artık. Bazıları benim imzam yok deyip imzası olanları satacaktır

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetö

sdü
04 Mayıs 2016 Çarşamba 20:34

alıp alıp bırakılıyorlar gelsin hastaneye sorsunlar ecz.kadroya alınan kız gülden süleyman ismail bunlar hastanede ne iş yapıyorlardı feto toplantılarına hastaneden adam topluyorlardı bunlar şirketten ya memurrları ne yepacaksın ne nezaret alır ne hapishane milletin hakkını yiyip pişkin pişkin gezerler 4yılda kadroya alınan herkes fetöcüdür lami cimi yok

12 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tıp

Sdu
04 Mayıs 2016 Çarşamba 20:33

Paralelciler önce 4b kadrosuna daha sonra 657 memur kadrosuna sonrada sdu tıp fakultesi hastanesi personel işleri tarafından da araştirma ve uygulama hastanesi kadrosu olan merkezi bütce kadrosuna geçirildi.son dönemde döner sermayeden hastane kadrosuna gecenlerin hepsine bakarsanız sahte sertifika ike memur olan cematcilerdir hepsi.cemaatten olmayanlar ise hala donersermaye kadrosundadır.personel isleri paralelcilere yardim ve yataklik etmektedir.buda arastirilsin.

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim mazlum

Baki yeşil
04 Mayıs 2016 Çarşamba 18:53

Adamlar birde mazlum rolü yapmıyorlarmı sanki bütün bu haksızlıkları başkaları yaptı bunlar birşey yapmadı. Ya arkadaş 40 yıldır hertürlü hile hurda sizdeyim,insanların kurbanlarını bile kesmediniz cemaatseniz polisten askerden devleti niye ele geçirmeye çalıştınız halkın %70 sempatisini almış başbakandan ne istediniz.

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla