visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA 2 İŞ ADAMI DAHA TUTUKLANDI

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONUNDA 2 İŞ ADAMI DAHA TUTUKLANDI
31 Mayıs 2016 Salı 18:28

İŞ ADAMLARI Ş. T. VE M. A. TUTUKLANDI

Isparta’da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonunda adli kontrol şartıyla serbest bırakılan 2 ünlü iş adamı, savcılığın yaptığı itiraz üzerine tutuklandı.

ISPARTA’DA 4. dalga FETÖ/PDY operasyonunda gözaltına alınan ve adli kontrol şartıyla serbest bırakılan Ş. T. ve M. A. tutuklandı.

Alınan bilgiye göre, Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı,Isparta’da gerçekleştirilen FETÖ/PDY operasyonunda gözaltına alındıktan sonra mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakılan Şükrü Top ve M. A.’nın tutuklanması talebiyle Burdur Sulh Ceza Mahkemesine başvurdu.

Yapılan itirazı değerlendiren mahkeme, şüphelilerin tutuklanmasına karar verdi. 

Çakal puslu havayı sever.

İdris Deniz
01 Ağustos 2016 Pazartesi 14:45

Senin hakkında suç duyurusunda bulunacağım, sen mi ben mi haşhaşiyim çıkacak ortaya. Ben fetocu olmuş olsaydım emin ol kadrolu olurdum şimdiye, sen kendini düşün çakal. Alnim AK benim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sen adisin!

İdris Deniz
01 Ağustos 2016 Pazartesi 12:02

Senin şerefin haysiyetin olsa , nerde ne iş yaptığımı biliyorsun , çıkıp bu lafları yüzüme söylersin. Sen korkağın, iftiracinin tekisin. Benim fetoculara karşı olan mücadelemi tüm efradim biliyor. Merak etme at izi it izine karişsa da bunu fırsat bilen senin gibi iftiracılarin da yüzü kara çıkacak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ftr

düz akimci
01 Ağustos 2016 Pazartesi 11:49

ftr cilgin :)

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALA AKIL ALMAZ MOBİNG

sdü sdü yakında kayyüm atanmazsa sasmayın
07 Haziran 2016 Salı 08:18

MOBİNGCİ YETİŞEN A ÇETİN ÇOK BAŞARILI YETİŞİYOR. SAYIN REKTÖR GÖRMÜYOR.DUYMUYOR HASTALARA ÇALIŞANŞARI ÇOK ÖZVERİLİ ÇALIŞANŞARI KONTROLÜNE BİLE ALMADIGI HASTALARA SUÇLATIYORLAR. KAÇ TANE FTR Cİ BU YÖNTEMLE SUÇLANIP KENDİ SİYASİ VE DEVLETİN YASAKLADIGI KİŞİLERLE BİR OLUP ÇALIŞANLARI SUSPUS EDİP KÖTÜ NİYETLERİNE ALET EDİYORLAR. BUNA FTR BÖLÜM BAŞKANIDA DESTEK VERİYOR AMAÇLARINA ULAŞMAK ADINA YANLI VE YANLIŞ SÖYLEMİŞ OLURUM ARAŞTIRILIP DOGRU YU BULMANIZI ACİL ÖNERİRİM YOKSA SDÜ Ü İLERLEYEMEZ

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

insaf

adalet
01 Haziran 2016 Çarşamba 15:32

Yorum yaparken birazcık insaflı olun tutuklu olanların hepsi suçlu değil durduğu yerde günahlarını almayın bu dünyanın birde ahireti var

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

balyoz

tamer
01 Haziran 2016 Çarşamba 13:16

balyoz nasılmiş bakın. empati.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

keser

gariban
01 Haziran 2016 Çarşamba 11:08

belediye operasyonunda da aynısı oldu hic kımse bızım basımıza gelmez dıyodu keser doner sap doner

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yana

Haktan
01 Haziran 2016 Çarşamba 10:07

Bu insanları böyle yazarken hiç düşündünüz mü 6 kişilik koğuşta 12 kişi kaldıklarını neden haber yapmıyorsunuz, siz yanlı haber yapıyorsunuz. Bu insanların aileleri yok mu. Ne suç işlediler daha ortada yok. Ama unutmayın suçsuz olanlar ve yakınları haklarını arayacaklardır.İnsanlık nerde.

6 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla