visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 13:28

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDAN 1 TAHLİYE

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDAN 1 TAHLİYE
09 Haziran 2017 Cuma 18:03

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDAN 1 TAHLİYE

Isparta’da 129 sanıklı 49 tutuklu FETÖ/PDY yapılanmasına ilişkin davada tutuklu sanık Abdullah Eryiğit yurt dışı yasağı konularak tahliye edildi. 

Duruşma 14-15-16 Ağustos 2017 tarihine ertelendi.

SON DAKİKA HABER

Erdoğan güln
10 Haziran 2017 Cumartesi 12:47

Vatandaş kimin damadısın işiniz akka takka ortalık senin gibi fırıldaklarla dolu malesef,bu süreçte en başta kim yargılanacak tüm dünya biliyor ama kral çıplak demeye korkuyorsunuz

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman
10 Haziran 2017 Cumartesi 02:52

Bu vatandaş rumuzlu kişiye daha önce de söylemiştim. Dua yerine geçer böyle laf etme diye. Söylediği laf birgün dönüp dolaşıp kendine geri dönecek. Urgan kendi boğazına dolanacak. Bu mutlaka da mahkeme kararı ile idam olacak diye birşey yok. Allah'ın adaleti var. Siz anladınız onu.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İdam az bile
10 Haziran 2017 Cumartesi 02:43

Cezaevi hainler için bulunmaz nimettir biz 15 Temmuz'da bombalardan yanıp tabuta koyacak cenaze bulamayınca tabutlara ağır olsun diye taş konulan resimler gördük merhamet edenin ocağı sönsün tek tek asılsınlar Türkiye bu utançtan kurtulsun kimse masum mağdur edebiyatı yapmasın urgan az bile varsa daha beterini görsünler bu hainleri savunan ve onlara inananlar vatan hainidir

8 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Turgut Reis
09 Haziran 2017 Cuma 21:10

Suçu sabit olmayan masum insanlara ırgan göndermesi yapan vatandaş inşallah başka sebeple urgan sana ve senin gibilere nasip olur

28 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

turkiyem

Ispartali
09 Haziran 2017 Cuma 20:53

vatandas isimli sen kesim pkk lisindir apo astinizda bu kadar masum insani asacaksiniz yazik yazik

17 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet nerede
09 Haziran 2017 Cuma 19:34

Vatandaş adlı kişi içerde suçsuz yere yatan kaç kişi var biliyor musun onların aileleri bu haberleri okuyor biraz saygı lütfen..

68 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Urganlar nerde kaldı?

Vatandaş
09 Haziran 2017 Cuma 18:22

17 tutuksuz sanık tutuklanacakken 1 tutuklunun tahliye edilmesini neye yormalı. Bir de vatandaş şehrimizde yüzlerce binlerce fetöcünün cezalandırılmasını istiyor, urgan istiyor, sallanmalarını istiyor, o yönde haber görmek istiyor.

14 Beğendim
48 Beğenmedim
 
Yanıtla