16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:19

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA FLAŞ GELİŞME!

ISPARTA FETÖ/PDY DAVASINDA FLAŞ GELİŞME!
11 Temmuz 2016 Pazartesi 17:03

FLAŞ! MAHKEME DOSYAYI İNCELEDİ

FLAŞ! MAHKEME DOSYAYI İNCELEDİ

ISPARTA’DA düzenlenen ve 52 tutuklunun bulunduğu FETÖ/PDY davasındatüm sanıkların tutukluluğuna karar verildi.

AYRICA MAHKEME TARİHİ VERİLDİ

İŞTE O TARİH

15-25 AĞUSTOS 2016 TARİHLERİ ARASINDA YAPILMASINA KARAR VERİLDİ.

GÜNÜN SICAK GELİŞMESİ!

Çok ilginç

Baki yeşil
11 Temmuz 2016 Pazartesi 21:38

O gün ergenekonculara mağdur deyip eline bayrak alıp koşan CHP liler,dhkpc ciler,vatan partisi Perinçek dahil basın mensupları,generallerin bazıları,Cumhuriyet,sözcü v.D.leri çok ilginç bugün hepsi paralelin arkasındalar hepsi ak parti ve Tayyip düşmanı demekki hepsi tek noktadan idare ediliyor,hdp,CHP,Cumhuriyet solcu ama amerika destekliyor ah ah sizi gidi satılmış hainler millet herşeyin farkında MHP oyunuda bozulacak Tayyip %70 leri zorluyor haberiniz olsun hayvan terli yemiyor artık

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

.

Fatih
11 Temmuz 2016 Pazartesi 18:22

Olsun bakalım mahkeme de kim suçlu kim suçsuz ortaya çıksın. Gerçi Zamanında Ergenekon'dan yatırdılar adamları ama umarım adalet yerini bulur.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö

Avukat
11 Temmuz 2016 Pazartesi 18:06

Cmk 101 fıkra 2 c) Tutuklama tedbirinin ölçülü olduğunu,gösteren deliller somut olgularla gerekçelendirilerek açıkça gösterilir. Kararın içeriği şüpheli veya sanığa sözlü olarak bildirilir, ayrıca bir örneği yazılmak suretiyle kendilerine verilir ve bu husus kararda belirtilir. Yani gıyapta tutuklama kararı verilemez haberleri hukuki bilgilerden uzak olarak yayına sürmeyin.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

inşaatçı

mütahit
11 Temmuz 2016 Pazartesi 17:35

tek kelime ile suçlularsa vallahi billahi tallahi acımayacaksın.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla