visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA ANTALYA SEFERİ YAPAN YOLCU OTOBÜSÜ DEVRİLDİ

ISPARTA ANTALYA SEFERİ YAPAN YOLCU OTOBÜSÜ DEVRİLDİ
19 Nisan 2014 Cumartesi 21:10

Bir otobüs firmasına ait 32 er 988 plakalı yolcu otobüsü kazak tünelleri çıkışı devrildi. Tuna Ç.nın (32) kullandığı 15 00 Isparta Antalya seferi yapan otobüs yağış nedeniyle kayarak devrildi. 50 kişilik otobüsün ful dolu olduğu ve çok sayıda ölü ve yaralı olduğu gelen bilgiler arasında. Olay yerine çok sayıda anbulans sevk edildi.

Isparta'dan Antalya'ya giden bir yolcu firmasına ait otobüs yağan yağmurla birlikte kayganlaşan yolda meydana gelen kazada çok sayıda ölü ve yaralıların olduğu gelen bilgiler arasında.

Isparta'dan Antalya'ya giden yolcu otobüsü yağan yağmurun ardından kayganlaşan yolda hakimiyetini kaybederek kaza yaptı . kazada 20'inin üzerine yaralının ve çok sayda ölünün de olduğu gelen bilgiler arasında. Bomba32 ekipleri olay yerinde.

 

sibel
21 Nisan 2014 Pazartesi 11:41

bu sitenin editöre ihtiyacı var ful dolu ne yaa hele anbulans ayrı facia

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AZEM
20 Nisan 2014 Pazar 21:21

ŞOVA GEREK YOK

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

erdal
20 Nisan 2014 Pazar 19:34

kanal 32 uydu yayını yapsa ne olurki habercilik nedir bilen yok onların işi cakallık star haber onlardan önce veriyor adamlar burnunun ucunu göremiyorlar ki gecin ben ıspartalı olarak kınıyorum kapatın gitsin durman orda

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

birol alkan
19 Nisan 2014 Cumartesi 21:48

arkadaşlara katıulıyorum birde uydu yayını yapı yo ya valla ha şaşılacak bir iş dünyada bu kanal için eşi benzeri yok :::))))

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hakikat
19 Nisan 2014 Cumartesi 19:23

bu kanal 32 işinegeleni yayınlar kim dahafazla para verdi onu yayınlar bunların vatan millet umrunda değil yeterki bunların cebi dolsunda gerisi isterse yansın böyle taraflı yayıncılık olmaz beyler.....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halit
19 Nisan 2014 Cumartesi 18:32

Bu 32 tv ne işe yarar arkadaş? Su durumda Türk filmi yayınlıyo.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla