17 Ağustos 2017 Perşembe 00:35

ISPARTA'DA UYUŞTURUCU OPERASYONU 9 KİŞİ TUTUKLANDI

ISPARTA'DA UYUŞTURUCU OPERASYONU 9 KİŞİ TUTUKLANDI
09 Temmuz 2017 Pazar 13:34

ISPARTA'DA UYUŞTURUCU OPERASYONU 9 KİŞİ TUTUKLANDI

BOMBA 32 ÖZEL HABER

SON 1 AYDA 9 KİŞİ TUTUKLANDI

Isparta Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince, uyuşturucu ve uyarıcı maddenin kullanılması ve ticaretinin önlenmesine yönelik yapılan çalışmalarda son 1 ay içerisinde toplum 48 kişi yakalandı. 

Bu şahıslardan; 

375 içimlik Eroin, 

160 içimlik Esrar, 

10 içimlik METAMFETAMİN, 

3-5 içimlik Kokain, 

25 içimlik sentetik KANNABİNOİD (Bonzai), 

10 adet kırmızı reçeteye tabi SUBOXONE, 

14 kök hint keneviri, 

uyuşturucu madde içiminde ve paketlenmesinde kullanılan 23 adet aparat ele geçirildi.

Ayrıca bu şahıslardan 34'ü hakkında uyuşturucu veya uyarıcı madde bulundurmak ve kullanmak suçundan, 1'i 2313 SKM suçundan, 1'i uyuşturucu ve uyarıcı maddenin kullanımı kolaylaştırma suçundan,ve 12'si uyuşturucu veya uyarıcı madde ticareti yapmak ve sağlamak suçundan haklarından adli işlem başlatıldı. 

Bu şahıslardan 9'u alınan ifadelerinin ardından çıkarıldığı mahkemece tutuklandı.  

 

küçük adam 20 devlet
10 Temmuz 2017 Pazartesi 01:36

Öleceksin ! Bitmedi ! BÜYÜK TÜRK :) :) :) :) :)

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

waiting god ! 5
10 Temmuz 2017 Pazartesi 01:33

O polisler hala duruomu ? Tost ısmarlayacagum ! Kilo kilo kokain sok gariban iki torbaciyi k**** 32 de yayinla daha cok kol kopar daha cok kol kirilir !

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla