visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA TERÖRÜ BİTİRECEK!

ISPARTA'DA TERÖRÜ BİTİRECEK!
20 Haziran 2016 Pazartesi 15:14

ISPARTA'DA TERÖRÜ BİTİRECEK!

İL Emniyet Müdürü Halil Altan, son 6 ayda hem Fethullahçı Terör Örgütü hem de PKK Terör örgütüne darbe üstünü darbe yaptı. Başarılı operasyonlar ile 102 kişi tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Türkiye genelinde FETÖ/PDY operasyonlarında büyük başarı elde eden Isparta Emniyet Müdürlüğü, PKK’ya da göz açtırmıyor. Mart ayından buyana Fethullahçı Terör Örgütü’ne yönelik yapılan operasyonlarda 95 kişi gözaltına alınırken, bunlardan 61’si tutuklandı. Ayrıca PKK’ya karşı yapılan operasyonlarda da 41 kişi tutuklandı.

Hem FETÖ’ye hemde PKK’ya karşı mücadelede çalışmaların devam edeceğini öğrenildi.  

Emniyet Müdürü Halil Altan’ın göreve başlamasının ardından büyük operasyonlar başladı. Isparta kamuoyu yapılan operasyonları ise tam destek veriyor.

 

paralele geçit yok

cengizde cengiz
22 Haziran 2016 Çarşamba 23:21

sayın müdürümüzü yürekten kutluyorum.kimsenin en ufacık şüphesi ve tereddütü olmasın bu yapu bu ihanet şebekesinin kökü kazınacak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.........

.........
21 Haziran 2016 Salı 10:28

Suçlularla suçsuzları ayırın kurunun yanında yaş yanmasın lütfen

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEVGİLİ

MÜDÜRÜM
21 Haziran 2016 Salı 04:46

KOCAMAN YÜREKLİ ADAM ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN DUALARIMIZ SİZİNLE

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADALETE GÜVEN Mİ?

Gerçek ADALET
20 Haziran 2016 Pazartesi 16:45

Gerçek suçlu ile suçsuzu ayırın lütfen.. Boşu boşuna yatanlar var aileler çoluk çocuk rezil oldu.. vebali kimin? suçsuzlukları eninde sonunda ortaya çıkacak sonuçta sadece bir kuru özür mü?

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

duyarlı
20 Haziran 2016 Pazartesi 16:24

Her şey çok güzel emeklerine sağlık. Ancak birde saat 22.00 den sonra açık olan tekel bayilerine alkol satışı yaptırılmazsa çok iyi olacak.Özellikle de Davraz Mah. 3951 Sk. üzerine SEVEN TEKEL BAYİİ.Adamlar market adı altında gece saat 03.00 e kadar alkol satıyor.Hemde akıla gelmeyecek yöntemlerle.Bu şikayetler BİMERe yazıldı ama arkası gelmedi.Eğer hala emniyetçe gereken yapılmazsa artık doğrudan sayın cumhurbaşkanımıza kadar gideceğiz.Çünkü çevresindeki vatandaşlar olarak çookkkk rahatsısız...

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ

SDÜ
20 Haziran 2016 Pazartesi 15:36

OPERASYONLAR GENİŞLETİLMELİ SDÜ TIP FAKÜLTESİNDE HALA FETÖ PDY ÜYELERİ RAHATÇA DOLAŞIYOR.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla