visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:40

ISPARTA'DA OTOMOBİL KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMEYE ÇALIŞAN ÇOCUĞA ÇARPTI

ISPARTA'DA OTOMOBİL KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMEYE ÇALIŞAN ÇOCUĞA ÇARPTI
05 Haziran 2017 Pazartesi 17:42

ISPARTA'DA OTOMOBİL KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMEYE ÇALIŞAN ÇOCUĞA ÇARPTI

ISPARTA'DA yolun karşıdan karşıya geçmeye çalışan 12 yaşındaki Afra Özkan'a otomobil çarptı. Kazadan hemen sonra olay yerinden geçen ambulans ekipleri yaralıya ilk müdahaleye yaptı. Hastaneye kaldırılan Afra ise tedaviye alındı.  

Kaza bu sabah 09:30 sıralarında İstanbul Caddesi (Çünür Yolu) Iyaş Bulvar önünde meydana geldi. 12 yaşındaki Afra Özkan yolun karşısına geçmeye çalışırken otomobil çarptı. Kazada yaralanan Afra Özkan'a olay yerinde Burdur'a hasta götüren ambulans ekipleri ilk müdahaleyi yaptı. Bir başka ambulans gelene kadar yaralıya ilk müdahale yapılırken, daha sonra gelen başka diğer sağlık görevlileri tarafından Afra Özkan hastaneye kaldırıldı.

 

Kemal
06 Haziran 2017 Salı 19:06

Neden olay yerinde meddem hastane varken neyi bekliyorlar

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter artık belediye başkanı

hasan
06 Haziran 2017 Salı 13:28

başkan bunları görmüyor daha kaçtane çocuk ölecek arabalar o talihi yolda uçak gibi basıyorlar ne uyarı ne polis var kimsenin umrunda değil birgün gelir o umrunda olmayan kişilerin başınada gelir

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter

ali
06 Haziran 2017 Salı 02:04

Daha ne kadar can yanacak bahsedilen yerin karşısında AVM Hastane İşyerleri var heryere üst geçit yapılıyorda neden oraya yapılmıyor.

143 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla