visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA İĞRENÇ OLAY!

ISPARTA'DA İĞRENÇ OLAY!
25 Mayıs 2016 Çarşamba 13:45

Şarkikaraağaç İlçesine bağlı Yassıbel (fele) köyünde 73 yaşındaki Y.Ç. evine çağırdığı 8 yaşındaki kız çocuğuna tacizde bulunduğu iddia edildi.

Şarkikaraağaç İlçesine bağlı Yassıbel (fele) köyünde 73 yaşındaki Y.Ç. evine çağırdığı 8 yaşındaki kız çocuğuna tacizde bulunduğu iddia edildi.

neye göre düştü
19 Mayıs 2017 Cuma 22:03

Sokaklara inin kiracılara sorun, istatistiklerle karsilastirin kacirilan vergileri görün. Turistik yerlerden daha pahali Isparta, yasanacak yeri yasanamayacak hale getirdiniz. Vicdan ey Ispartalı vicdan. Misafir olarak göreceğiniz memur, öğrenci, askeri yolunacak kaz olarak görüyorsunuz, bu hem şehrimize hem insanımıza deger kaybettiriyor. Fırsatçılık almış yürümüş- yan yana iki tezgahta ayni mallarda bile fiyat birbirini tutmuyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalan

Bomba yalan
26 Mayıs 2016 Perşembe 12:34

Bu olayı daha araştırmadan o yaştaki bi insanın bunu yaptığına ianan.şaid yada bi gören olamdığı halde atılan bu iftirayı nasıl doğruymuş gibi yayınlarsınız.habercilik bumudur.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yok Artık

Kamil
25 Mayıs 2016 Çarşamba 21:07

İyice araştırmak lazım insanın aklı almıyor ,artık çocuk sevemeyecek duruma geleceğiz bu nedir ya

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hadım

X y
25 Mayıs 2016 Çarşamba 14:22

Bu tipleri hadım yapmak lazım.

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla