visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA FETÖ/PDY BİTECEK!

ISPARTA'DA FETÖ/PDY BİTECEK!
31 Mayıs 2016 Salı 20:19

ISPARTA FETÖ/PDY OPERASYONLARINDA TUTUKLANANLARIN SAYISI 52'YE ULAŞTI.

Isparta'da FETÖ-PYD'ye yönelik yapılan operasyonlarda bugün 2iş adamının daha tutuklanmasıyla birlikte sayı 54’ye ulaştı.

Isparta'da Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen soruşturma kapsamında dördüncü dalga operasyonunun devamı olarak bugün 2 iş adamı daha tutuklandı. Böylece Isparta'da operasyonlar kapsamında tutuklananların sayısı 54'ye ulaştı.

Zalimler için yaşasın cehennem

Ebubekir
01 Haziran 2016 Çarşamba 19:45

İhanet başlığı ile yorum yapan mü'min kardeşim. Diyorsun ki bunlar risalei sadeleştirdi ve ilahi adalet tecelli etti diyorsun ya. Sizin gibi düşünenlere göre risalenin farklı dillere çevrilmesi "haşa" dinden çıkma sebebi olması lazım. Hata yapıyor yanlış düşünüyorsunuz. Kur'an-ı Kerim'in dahi meali çıkıyor ve Latin harfleri ile meali telif ediliyorsa, risalei nurun latin harflerine çevrilmesi ve insanların daha rahat anlayabilmesi adına yapılmış olan bir hizmete HAKSIZLIK yapıyorsunuz. YAPMAYIN.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SDÜ'de İskenderpaşa Paralel Devlet Yapılanması ne zaman bitecek?

PDY- İÖ Hareketi
01 Haziran 2016 Çarşamba 16:09

Gülen Cemaati’yle birlikte İskenderpaşa cemaati de örgüt kapsamına alındı. PDY- İÖ olarak Milli Güvenlik Kurulu toplantısında Milli Güvenlik Siyaset Belgesine (kırmızı kitap) girdi. Şu an için bilinen Alanya, Karabük, Eskişehir, Afyon, Manisa, Yalova... üniversite rektörlerinin PDY- İÖ İskenderpaşa Paralel Devlet Yapılanması içerisinde olduğu belirlendi. SDÜ'de ise bazı cemaat bağlılarının üniversite personel alımında rol oynadığı ile ilgili duyumlar var.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK

ÇOK
01 Haziran 2016 Çarşamba 10:50

RİSALENİZ BATSIN YERİN DİBİNE KURAN-I KERİMDEN ÜSTÜN TUTUYORSUNUZ O ZAVALLİ ANSİKLOPEDİYİ............SAPKIN SAPIK İNSANLAR SÖZDE MÜSLÜMANLAR.....

19 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne olacsk

Dönemleri
01 Haziran 2016 Çarşamba 10:03

Tutuklananlar arasında ITSO meclis başkanlığı meclis başkan yardımcılığı yönetim kurulu başkan yardımcılığı yönetim kurulu üyeliği yapmış olanlar var bunların döneminde ITSO kaynakları ve imkanları FETÖ/PDY örgütü için kullanıldıysa tutuklu sayısı 100lü rakamlarla telaffuz edilir duruma gelebilir

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ihanet

mümin
01 Haziran 2016 Çarşamba 09:48

Risalei Nur u sadeleştirdiler bütün ağabeylerin bedduasını aldılar ve cemaat yerle bir oldu Üstad yeri geliyor bir virgülün yerini değiştirememiş bunlarsa Risalei nuru tahrip ettiler ilahi adalet

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

haklı

haklı
01 Haziran 2016 Çarşamba 00:39

Evet haklı....icerideki sdü yöneticileri okadar çok kişinin hakkını yiyip ahhh aldılarki Allah duydu o sesleri.

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tarihçe-i Hayat

Said Gürsoy
31 Mayıs 2016 Salı 23:09

Önümüz ramazan ayı ve mübarek geceler. Allahın rahmetinin indiği ve duaların kabul edildiği günler. Eğer bunlardan biri mazlum, günahsız ve hazreti yunus, yusuf, eyyüp (a.s.) gibiyse ve ellerini açıp o cezaevinde samimi ihlasla bir mazlum duası ederse, tüm bunlara sebep olanların vay haline, Isparta için korkuyorum, tarihte Ramazan ayında bazı beldelerin zelzele ve tabi afat ile ikaz edildiği görülmüştür. Risale-i Nur okuyanlar iyi bilir Sayın Nurcu kardeşlerim.

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla