visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 32 KİŞİ TUTUKLANDI

ISPARTA'DA 32 KİŞİ TUTUKLANDI
11 Eylül 2016 Pazar 01:04

ISPARTA'DA 32 KİŞİ TUTUKLANDI

Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimine ilişkin yürütülen soruşturma kapsamında, sosyal medyada darbe girişiminin propagandasını yaptıkları ve kriptolu iletişim programı "ByLock"kullandıkları tespit edilen kişilere yönelik gerçekleştirilen operasyon kapsamında gözaltına alındıktan sonra adliyeye sevk edilen 41 zanlıdan 32'si tutuklandı.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığının sosyal medyada 15 Temmuz'daki darbe girişiminin propagandasını yaptıkları ve kriptolu iletişim programı "ByLock"u kullandıkları tespit edilen kişilere yönelik başlattığı soruşturma kapsamında, Isparta merkezli 23 ilde gözaltına alınan 60 zanlıdan 41'inin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Sağlık kontrolünün ardından adliyede sevk edilen şüphelilerden 32'si tutuklandı. 9 zanlı, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. 19 şüphelinin ise emniyetteki işlemleri sürüyor.

 

Fetoculere lanet

Kamu
15 Eylül 2016 Perşembe 10:48

Bu devleti yıkmaya teşebbüs eden milletin üstüne bomba atan her kim olursa cezasını çekecektir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bunuda kimse görmüyor

Kazım
12 Eylül 2016 Pazartesi 18:51

Tıp fak hast temizlik personeliyken önce sekreterliğe sonrada aatınalmada büro memuru olan önce kapalıyken şimdi boyacı küpüne dönen temiLik personeli yakında kadro alırsa sasırma m

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetöcülerin özellikleri - 1

Bir dönem biterken
12 Eylül 2016 Pazartesi 10:34

Yalancıdırlar, alaycıdırlar, yapmacık davranırlar, insanları etkileme ve kandırma gücü yüksektir, avını aptal yerine koymaya bayılırlar, senin arkandan iş çevirir fakat senle karşılaştığında selam verip can ciğer öpmeye başlar, çok iyi derecede hiçbir şey olmamış taklidi yaparlar, ağızlarından bal damlar ama kalpleri kurt gibidir, dini üç kuruşa satarlar, işiyle değil kişiyle uğraşır, evlendirme süsü verilmiş **** tuzakları kurarlar, damarlarına bastığın zaman hakaret ve tehditler.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emri Verenler

Akkus
12 Eylül 2016 Pazartesi 02:42

Askerimize emri veren darbeci komutanlar Devletin Askerini tuzaga dusuren tatbikat var degip oyuna getiren havada ucaksavarlar karada tanklar Cumhurbaskanimiza saldırı elimiz kolumuz bagli bekleyecekmiydik Bu halk sokaga cikmasa askerimiz anlayacakmiydi bu oyunu gelde sinirlenme ulke elden gidiyordu.Darbe gerceklesse idi 20 milyon insanimizin tabutunu hazırlamıslar.Turkiyede Amerikan bayragini dikerlerdi.oh ne ala gelde dusunme kızma biz vatan için herseye varız Sehit olmak herkese nasip olmaz

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağduyu...

Vatandas
12 Eylül 2016 Pazartesi 00:17

Bir siz değilsiniz darbe planlamasına karşı olan. Kim bu işin arkasında kim destekliyorsa Rabbim belasını versin. Ama sunu da unutmamak lazım o gün birçok emir kulu olan Türk askeri hayvanlara layık görülmeyecek uygulamaya maruz kaldı peki neden? Tabikide öfke ve sinir yüzünden. Öfke ve sinir başkasına zarar verip onun hakkına müdehale ediyorsa orada bunu yapan suçlu olur. Önce sağduyu sonra adalete güven. Herkes kendi adaletini sağlarsa etraf kaos olur bunu bir düşünün.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kim daha cok seviyor

Akkus
11 Eylül 2016 Pazar 22:56

Darbe gecesi sabahlara nobet tutan carpisan bizleriz yorum yaziyoruz neden cunku ofkemizi atamadik o kadar sehit verdik.yorum yaziyorum bomba 32 ve diger tum basin organlarina bu hayin darbeyi unutmamak icin avukatvarkadas kim sucsuzsa zaten devletimiz birakiyor zor bir surecden geciyoruz tum bunlar temizleninceye kadar bize uyku haramdir.Herseyi bilen bir Rabdir kalpleride fikirleride zikirleride bilen birtek yuce Rabbimiz sen rahat ol avukat bey adalete guven

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hale desdek

Akkus
11 Eylül 2016 Pazar 21:44

Kim sucsuzsa birakilir hale bu fetiyu desdekleyenler var bakiyorumda birileri savunucusu olmus tehdit eder gibi mesajlar avukat arkadas

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhanet

Mustafa
11 Eylül 2016 Pazar 19:09

Umarım HDP de PKK yı sırtından atar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anayasada sabit

Vatandas
11 Eylül 2016 Pazar 18:08

Suan alınan binlerce kişi şüpheli sıfatıyla alınıyor daha çoğunun iddianamesi bile hazir değil bir suç ispat edilene dek suç isnat edilen kişi masumdur. Bu anayasada sabittir. Size göre o zaman biri diğerine iftira eder ve edilen kisi gozaltina alindiginda o suclu demektir. Bu yargısız infaz demek. Yargilansin alsin cezasını ama yargilanmadan once bu insanlara yafta takmak asıl alcakliktir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş rumuzlu Avukata

Nereden biliyorsun?
11 Eylül 2016 Pazar 17:25

Ben hukuktan anlamam fakat tutuklanan biri ya fetöcüdür veya fetöcü değildir fakat daha yargı süreci başlamamışken tutuklananların fetöcü olmadığını nereden biliyorsun?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalvacli

Imdat
11 Eylül 2016 Pazar 15:46

Ya terör tarafi ya devlet hakki olanin hakki baskaldiran hainlerin basi gitmeli allah devletimize devleti savunan vatandaslara recep tayyip ve ekibine saglik sihhat güc versin selam anadolumun yigitleri.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haınler vat

Akkus
11 Eylül 2016 Pazar 14:23

Hala Haınlık vazgecmeyenler var

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kimler

Hasan uzun
11 Eylül 2016 Pazar 13:51

İsimleri niye yayınlamıyorsunuz kardeşim etrafımızda hain varmı bilmek istiyorum.belki bu hainlere selam veriyor belkide aynı masada çay içiyorum.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ibn gulen

Akp
11 Eylül 2016 Pazar 13:30

Bylock programını kullananlar bu işin beyin(siz) takımı sanırım. Eşim gibi masum insanların üzerine habersiz hat alıp bunun üzerinden bylock kullanıp insanları zan altında bırakan köpekler Cehennem in hayalini kurun. Sizin gibi insanların inancına sokayim. Kendini saklayayim diye masum insanları nasıl yakarsiniz ya. Sizin yuzunuzden insanlardan soguduk. Eninde sonunda bu dünyada da öbür dünyada da karşımıza cikacaksiniz.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nefret bir insanlık suçudur...

Vatandas
11 Eylül 2016 Pazar 13:12

Yorumların bazılarına bakınca daha haklarında hüküm verilmemiş kisiler hakkinda böyle yorum yapanları ve bu yprumu yayinlayanlari görüyor ve farkında olmadığınız bir şeyi bir avukat olarak hatırlatmak isterim. Kişiler bu süreç sona erip adalet kavramı ortaya çıkıp suçsuz oldukları zaman umarım haklarında bu yorumu yapan ve buna izin verenler adalet karşısında süre aşımı olmayan insanlık suçlarının hesabını vermek için hazır olurlar.Bu insanların çoğu yorumu yazanlardan daha fazla vatanına bağlıd

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acımayın

Baki yeşil
11 Eylül 2016 Pazar 10:37

Bu şerefsizler akıllanmıyorlar. 250 şehit, 2200 gazi var kolu bacağı koşanlar var ve bunların ve o gece sokağa çıkanların hepsi abdest alıp namaz kılıp şehit olmak için çıktılar bu sahneler ortadayken hala bunları destekleyen varsa hain oğlu haindir bunlar bunlara acımak en büyük günahtır bu şehitler hesap sorar,yok bunların altı suçsuz diyenlerde artık haindir. Alt bu örgütün temelini oluşturuyor. Hainlik sinsilik orda başlıyor.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bırdaha Gelmez Bogle Lıder

Akkus
11 Eylül 2016 Pazar 04:30

Ulke Icın gecesını gunduzunu canını ortaya koymus bır Başbakan bır Cumhurbaşkanımız var.Askerımız Polısımız Devlet Var Kahraman Mılletımız Var.

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla