visitor analyticsvisitor analytics

ISPARTA'DA 28 KİŞİ GÖZ ALTINDA

ISPARTA'DA  28 KİŞİ GÖZ ALTINDA
28 Kasım 2016 Pazartesi 10:19

ISPARTA'DA 28 KİŞİ GÖZ ALTINDA

Isparta'da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda 28 emniyet personeli gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, Isparta Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, FETÖ/PDY'nin emniyet yapılanmasının deşifre edilmesine yönelik çalışma başlattı. Bir süre devam eden araştırmanın ardından operasyon düzenleyen ekipler, 28 emniyet personelini gözaltına aldı.

Sağlık kontrolünden geçirilen şüpheliler, işlemleri için emniyete götürüldü.

Haydi Emniyet !

Nedeni
29 Kasım 2016 Salı 10:31

Emniyetteki paralelciler de yakalanıyor olduğuna göre artık SDÜ’deki paralel yapıya 5 aydır yapılamayan operasyonların kaldığı yerden devam etmesini umuyoruz.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAY Kİ VAY

NADİR
29 Kasım 2016 Salı 00:09

Bir zamanların güller diyarı Isparta,, Bir zamanların huzur kenti Isparta,bir zamanların kendi halinde güzel insanların yaşadığı Isparta,veya yakın zamana kadar biz öyle biliyorduk da gözü dönmüş siyonist uşakları çoktan seni teslim almış da bizim haberimiz yokmuş meğer ,,, Seni ne hale getirmişler böyle . Artık bir Ispartalı olmaktan ve burada yaşamaktan da nefret ediyorum.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla