visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:28

İNTİHAR ETMEK İSTEDİ

İNTİHAR ETMEK İSTEDİ
14 Nisan 2016 Perşembe 16:35

ISPARTA’DA bunalıma giren bir kişi önce kendini bıçakladı ve daha sonra boğazını keserek intihar etmek istedi.

Olay Uluborlu Dereköy’de meydana geldi. 66 yaşındaki 2 çocuk babası A.K. girdiği ruhi bunalım neticesinde evde yalnız olduğu sırada öncekendini bıçakladı. Daha sonra ise boğazını keserek intihar etmek istedi. Olayı görenler ise hemen 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık görevlileri ilk müdahalenin ardından Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi’nde yoğun bakıma alındı. A.K’nin ise hayati tehlikesi olduğu öğrenildi.

DETAYLAR BOMBA 32’DE OLACAK

bomba 32 hızlı habercilik

köylüsü
17 Nisan 2016 Pazar 17:51

valla hızlı haberciliğinizi tebrik ederim.haberi çok hızlı yaptınız.ama olay köyde evinde değil bahçesinde oldu.önce karnına bıçağı sokmuş bağırsakları çıkmış bakmış ölmeyince boğazını kesmiş.ama öyle böyle kesmek değil bildiğiniz kurban keser gibi kesmiş.ama çok ufak santimler ile boğazdaki atar damarı kesilmemiş.yani yaşayacak ömrü varmış.şimdi son olarak merak edenlere söyleyeyim niçin böyle bir ihtihar girişiminde bulunmuş derseniz psikolojik rahatsızlığı varmış ağır ilaçlar kullandığını

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok önemli

Ali
14 Nisan 2016 Perşembe 22:03

Haberler için seçilen fotoğraflar özellikle çocukların psikolojisi için çok önemlidir. Başka fotoğraflarla anlatırsınız daha isabetli olur. Teşekkür ederim.

21 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla