visitor analyticsvisitor analytics

İNTERNET KAFELER DENETLENDİ

İNTERNET KAFELER DENETLENDİ
29 Nisan 2016 Cuma 11:30

Isparta Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğü’nce ilimiz merkezindeki internet kafeler zaman zaman denetlenerek buralara küçük yaştaki çocuklarımızın gitmesini önlemek ve işyerlerinin yürürlükteki kanunlar ve mevzuata uygun şekilde faaliyet gösterip göstermedikleri kontrol edilmektedir.

Bu kapsamda geçtiğimiz gün il merkezinde faaliyet gösteren 35 adet İnternet Kafe Salonunun yapılan planlama ile 13:00-15:00 saatleri arasında denetimleri yapılmıştır.

Yapılan denetimlerde 4 internet kafe salonunun 18 yaşaltındaki gençlerimizi salona aldıkları tespit edilerek toplam 876.00 TL idari para cezası uygulanmış, 2 internet kafe salonunun 12 yaş altındaki çocukları salona aldıkları tespit edilerek toplam 2.226.00 TL idari para cezası uygulanmış, 1 internet kafe salonunun ise ruhsata aykırı hareket ettiği tespit edilerek konu Belediye Başkanlığına yazı ile bildirilmiştir.

Bu Nasıll Denetim?

Metin BALTAOĞLU
27 Haziran 2016 Pazartesi 21:32

13:00 15:00 Saatleri arasında denetim yapılıyor ve 18 yaş altında genç tespit edildiğinden ceza kesiliyor öyle mi? Yazıklar olsun. Saat 20 ye kadar 12 yaş ve üstü olan her çocuk ve genç internet kafeleri kullanabilir. Kural koyucu irade Yönetmelikte böyle kural getirmişken, ceza keserek o kafeleri kalitesizleştiren ellere yazıklar olsun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok büyük başarı

Ahmet tunç
04 Haziran 2016 Cumartesi 01:28

Ballandıra ballandıra anlatıyorlar birde şu kadar cafe denetlendi.gençlerimiz korundu falan filan. Daha kanundan haberiniz yok denetlemeye çıkıyorsunuz.yaş sınırı gündüz 12 akşam 15 tir.kanundada öğrenci yasağı yoktur.hiçbir cafeci hiçbir öğrencinin bekçisi değildir.ulan yıllardır aynı muhabbetler.bu ülkede gram ilerleme olmaz.adamların uğraştığı şeylere bak

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mantıksız

Reis
30 Nisan 2016 Cumartesi 09:28

evlerde 5 yaşındaki çocukların elindeki tablet varken sakınca yok, 15-16 yaşındakiler kafeye gidince tehlike var. garip bir Milletiz!

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Denetim

Hasan
29 Nisan 2016 Cuma 16:32

Dernekler=kumar ?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne fark eder ki ?

cafer
29 Nisan 2016 Cuma 11:44

msjımı görüyorsanız 5 gün sonra tekrar denetim yapın zaten internet cafe cocuklardan kazanıyor yine gitseniz aynısı olucak herşey için teşkkürler ...

12 Beğendim
2 Beğenmedim