17 Ağustos 2017 Perşembe 00:39

İLK DURUŞMA BUGÜN GÖRÜLDÜ

İLK DURUŞMA BUGÜN GÖRÜLDÜ
25 Mayıs 2017 Perşembe 13:37

İLK DURUŞMA BUGÜN GÖRÜLDÜ

Isparta’da geçtiğimiz Ocak ayında Efe Restaurantta müşteriler arasında çıkan silahlı kavgayı ayırmaya çalışırken kendisine isabet eden kurşunla hayatını kaybeden Restaurant sahibi Fatih Telli'yi vurdukları iddiası ile Abdullah T. ve Kadir Ö. tutuklanmıştı.

Bugün Isparta Adliyesi'nde ilk duruşma görüldü. Sanıklardan Kadir Ö. bu davadan tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı. Ancak başka dosyalarından dolayı ise tutukluluk halinin devamına karar verildi.

Öte yandan diğer sanık Abdullah T'nin ise tutukluluk halinin devamına karar verildi.

Mahkeme 18 Temmuz tarihine ertelendi. 

hak hukukçu
29 Mayıs 2017 Pazartesi 21:24

Ey Isparta!Gel de yanma.kadir öz tutuksuz yargılanıyor. buna göz yumuluyor. Hak adalet gel artık. Isparta adam gibi adam Fatih abiden mahrum kaldı.gereken yapılmayacak mı?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BAHAR
29 Mayıs 2017 Pazartesi 16:39

Kimsenin yaptığı yanına kâr kalmaz. YARINA kalır ama yanına kalmaz.Açtığın Yaradan hesap soracak YARADAN.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla