visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 23:16

İKİ OTOMOBİL KAFA KAFAYA ÇARPIŞTI: 3 YARALI!

İki Otomobil Kafa Kafaya Çarpıştı: 3 Yaralı!
21 Nisan 2014 Pazartesi 21:58

Isparta Anadolu Mahallesi'nde meydana gelen trafik kazasında iki aracın çarpışması sonucu meydana gelen traik kazasında 3 kişi yaralandı.

Isparta Anadolu Mahallesi'nde meydana gelen trafik kazasında iki aracın çarpışması sonucu meydana gelen traik kazasında 3 kişi yaralandı. Edinilen bilgiye göre, kaza saa16.00 sıralarında meydana geldi.

148. Cadde istikametinde seyreden Halil Akyüz yönetimindeki 09 VB 941 plakalı otomobille, 105. Cadde (Hilmi Dolmacı Caddesi) istikametinde seyrenden Serkan Yıldırım idaresindeki 03 FK 045 plakalı otomobil kavşakta çarpıştı.Kazada iki sürücü dahil olmak üzere, toplam 3 kişi yaralandı.

Durumun haber verilmesiyle birlikte gelen 112 Acil Servis Ekipleri, yaralılara ilk müdahaleyi olay yerinde yaptılar.3 yaralı, daha sonra ambulansla Süleyman Demirel Üniversitesi Tıp Fakültesi (1) ve Isparta Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.Yaralıların sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, polis kazayla ilgili soruşturma başlattı.

boş şöförler
23 Nisan 2014 Çarşamba 01:29

ehliyetini bakkaldan almış şöförler oldukça bu iş bitmez arkadaş.gereksiz bir trafik gereksiz bir araç kalabalığı var memlekette.istanbulda bile milyonlarca araç var millet ne yapacağını biliyor trafik akıyor herkes yoluna bakıyor...bizim memleketin ne şöförü şöför nede yayası yaya...tır şöförü gibi şöförler, kendini kamyon sanan yayalar olduğu sürece boş....önce eğitim eğitim eğitim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şşştttttttt
21 Nisan 2014 Pazartesi 23:50

Yeter artık bu kaçıncı kaza yetkilileri bir an önce göreve çağırıyorum ya kasis yada ışıklandırılma konulması gerekiyor bişey yapmak için birilerinin ölmesi mi gerekiyor?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Anadolu Gençliği
21 Nisan 2014 Pazartesi 20:52

Anadolu Mah. 142. Cadde üzeri trafik lambaları çalışmıyor, Mustafa Şener İ.Ö. okulu önü trafik lambaları çalışmıyor, nerde trafik nerde görevliler, yeter artık karşıdan karşıya geçemiyoruz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla