visitor analyticsvisitor analytics

HALK OTOBÜSÜ İLE KAMYON ÇARPIŞTI

HALK OTOBÜSÜ İLE KAMYON ÇARPIŞTI
06 Nisan 2014 Pazar 13:40

Çünür Kavşağında Özel Halk Otobüsü ile kamyon çarpıştı.

ISPARTA'DA Özel Halk Otobüsü ile kamyonun çarpışması sonucu 5 kişi yaralandı.

ISPARTA'da Özel Halk Otobüsü ile sebze yüklü kamyon çarpıştı. Kaza saat: 12:00 sıralarında  Süleyman Demirel Üniversitesi yolunda bulunan Çünür Kavşağı'nda meydana geldi. Muhammed Alp yönetimindeki 07 UT 991 plakalı sebze yüklü kamyon ile Kenan Çatak yönetimindeki 32 PA 711 plakalı Özel Halk Otobüsü çarpıştı. Çarpışma sonucu kamyon devrilerek metrelerce sürüklendi.

Kaza sonrasında olay yerine çok sayıda ambulans ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Özel Halk Otobüsü'nde yolcu olarak bulunan yaralılara ilk müdahale olay yerinde yapıldı. Yaralılar şoför Kenan Çatak  ve yolcular  Seda Aydın, Rana Demirağ, Emine Atay, Recep Aybay çeşitli hastanelere sevk edildi. Yaralıların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Kaza sonrası ise yol uzun süre trafiğe kapatıldı. Metrelerce sürüklenen kamyon ise vinç yardımı ile düzeltildi. Polis kaza ile ilgili soruşturma başlattı. 

Koray Ekinci
16 Nisan 2014 Çarşamba 02:51

Tufan can yazdıklarımı anlayarak oku, anlamadıysan 2 yine anlamadıysan 3 kere oku, yine anlayamıyorsan çevrenden birine anlattır ki söylediklerimi dogru anlayabilirsin. Ben senin uslubuna laf ettim.Şoförlüğünü bilmem görmem, ne laf edeceğim. kaldıki halk otobüslerindende bir çok şoför olan yakın arkadasım var. burada sorun şoförler veya senin şoförlüğün değil. uslubun . . keşke şoförlüğünün yanında diğer meziyetlerinide geliştirebilseydin o zaman yazılanları dogru anlardın ve şoförlüğünün yanında başka meziyetlerinlede ön plana çıkabilirdin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

182 tufan can(izmirli)
15 Nisan 2014 Salı 22:52

koray ekinci seninde bariz bir şekilde şöfor düşmanı olduğun belli yapılan yorumlara baktıgında sanki hergün otobüs sürüyorlarmış gibi otobüsün nasıl kullanılacağı hakkında yorum yapanlara sanal ortamda ders vermem çok normal çünkü kullanan benim yazdığım hergün yaşanan şey sen esnaf isen beni anlamanı beklemiyorum zaten ıspartada yaşanan kazalara şöyle bi bakalım ayda kaçtane kaza oluyor bu kazalara kaç tane otobüs karışıyor özel aracı bile sürmeyi beceremeyenlerin benim otobüs şoförlüğüme dil uzatması zoruma gider. öncelikle halk otobüsene saygılı olmayan sürücü otobüsten saygı beklemesin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Koray Ekinci
15 Nisan 2014 Salı 01:04

Öncelikle gelmiş geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın. Tufan can arkadasım kaba bir şoför uslubuyle konuşmuşsun, maşallah sanal ortamda bile millete direksyion dersi verdiğine göre otobüstede kalitendende taviz vermediğin aşikar görünüyor. Otobüs şoförlüğü ile esnaflık biribirine çok benzer. o yüzden tevazu gerekir. Ama bu uslup hiç şık değil, olmamış kardeşim kusura bakma

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

182 tufan can(izmirli)
12 Nisan 2014 Cumartesi 00:23

Berna ÜNSAL bu yasanan kazanın süratle ne alakası var ha genel olarakkonuşuyorsan o başka ama onunda bi açıklaması var durakta otobüsün gelmesi gereken saatten 5 dakka sonra geldimi "nerde kaldınız yarım saattir bekliyoruz" demesini biliyorsunuz ama

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

182 tufan can(izmirli)
12 Nisan 2014 Cumartesi 00:20

CAN DEMİR seni otobüs diye sürerim kaliteyi görürsün o zaman sen kaç kere otobüs sürdünde şöförüne ders vermeye kalkıyorsun daha doğrusu sürücü müsün değlimisin onuda bilmiyorum

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

otobus soforu
10 Nisan 2014 Perşembe 08:58

su otobus soforlerı hakkında yanlış yorum yapanlar artık bundan sonra sızınle adlıyede konusacagız nede olsa m ıme no larınız bellıdır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

halil leylak
09 Nisan 2014 Çarşamba 22:10

Ben otobüs şoförünü tanıyorum,Çok ii tanımasam da otobüsten gördüğüm kadarıyla.İşinin soromluluğunun bilincinde,dikkatli,ciddi,yolculara saygılı davranan,onlar eleştirse bile bir şey deyip kavga çıkarmayan birisi.Bazı şoförler saygısız,saçmasapan davranışlarda bulunuyor.Ama kaza sonuçta.Ne kadar dikkat etse de herkes yaşayabilirKimse mükemmel değil.O yüzden bilmeden konuşmayalım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

LAZOĞLU HASAN
09 Nisan 2014 Çarşamba 01:54

Isparta da kuyruk acısı olan belli bi grup otobüsleri göz önüne alıp gündeme ne zaman otobüslerle ilgili bi durum gelse hemen öne atlıyor.kimse Mimar sinan hastane caddesi 6 Mart caddelerinde ki İKİNCİ hatta ÜÇÜNCÜ parkı konuşmuyor.kamyoncu kırmızıda geçiyor otobüse çarpıyor suçlu ilan edende yorum yapan mehmet korkmaz gibi saydığım caddelere ikinci üçüncü park yapan ukalalığı ön plana çıkmış şahsiyetler yapıyor.trafik kayıtlarında 8 de 8 kamyoncunun suçlu olduğunu bilse bile bu TİPLERotobüscüye sallıyacak .niyemi ıspartada başka uğraşacağı bi şey yok ta ondan

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet korkmaz
08 Nisan 2014 Salı 17:47

Arkadaşlar kimse bu ii babasını hayrına yapmıyor, bırakın bu politik söylemleri; halka hizmet herzaman en son plandadır. madem öyle hizmet aşkıyla yanıyorsunuz alın kooparatife 15-20 otobüs daha seferleriniz seyrelsin kimsede zamanla yarışmak zorunda kalmasın. ben kendi arabamla, ailemle bile 10 larca kez otobüslerinin ihlaliyle kaza ile burun buruna geldim diyorum artık sağduyulu ve sabırlı davranın. attıgınız sefer sayısına değil de insan hayatına saygınız olsun. burada genelleme yaptım, ama hatasız ve sabırla araç kullanan şoförlerimizdende allah razı olsun. kusura bakmasınlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet korkmaz
08 Nisan 2014 Salı 17:31

yolculardan aldıgınız 1,5/ 2 lira az geliyorsa , motivasyon sorunu yaşıyorsan, Isparta sokaklarını (caddesi yok zaten) otoban sanıyorsan , stresini gaz pedalından yüklenerek çıkarmaya çalışıyorsan BU İŞİ YAPMAYACAKSIN İnsan hayatı bu kadar ucuz değil

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

mehmet korkmaz
08 Nisan 2014 Salı 17:21

naturel32 ben pazarlamacıyım, ısparta,antalya,burdur,afyon bölgelerine haftalık ortlama 2.000 km yapan biriym, hangi şehir nasıldır iyi bilirim, kaldıki antalyadada yaşamış biriyim, o kadar büyük şehirlerde atlatmadıgım kazaalrı ısparta gibi lüçük bir yerde atlattım ve bunlardada başrolü halkotobüsleri oynuyor.bu arada istersen klavye harici biryerde çay içelim, bir görüşelim belki karşılıklı birbirimizi evcilleştiiriz, ne dersin?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yade deren
08 Nisan 2014 Salı 14:27

halk otobüs şoförünün ismi ne?Yanliş yazılmış sanki.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yade derin
08 Nisan 2014 Salı 14:17

bu halk otobüs şoförünün gerçek ismi ne?Kim

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

joker hamza
07 Nisan 2014 Pazartesi 15:19

arkadaşlar geçmiş olsun allah beterinden saklasın agzı olan konuşuyo boş verin kafanıza takmayın hepimizin başına gelebilirdi adı üstünde (KAZA) ?...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alpdoğan
07 Nisan 2014 Pazartesi 00:25

Kamyon şoförü, kırmızı ışığa yakalanmadan geçmeye çalışınca, Otobüs şoförü de yeşil ışığı beklemeden hızını kesmeyip yola çıkınca başımıza bu geldi.. Şoförün tam arkasında cam kenarındaydım. Trafik ışığı benim hizama geldiğinde yayalara daha yeni kırmızı yanıyordu ki tam tepki gösterecektim kamyonla karşılaştım. Herkes kamyon şoförüne yüklenmiş ama aracına tıklım tıklım öğrenci dolduran bir adamın aceleci ve dikkatsiz davranmaya hakkı yok. Kendisine yeşil yansa bile tehlikeli bir yola çıkarken frene basıp gelen araç olup olmadığını kontorol etmesi lazımdı.. Neyse ucuz atlattık. Allah kimseye tekrarını, beterini göstermesin.. Her iki şoför de dahil hepimize geçmiş olsun..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir
06 Nisan 2014 Pazar 23:55

YENİ ÇEVRE YOLU diyen kardeşin yorumuna katılıyorum. çünür kavşağına kadar hatta, ilerideki tıp fakultesi köprüsüne kadar o bölüme tırlar zebze kamyonları girmesin, il genel meclisimi, karayollarımı, milletvekillerimi olur kimin ilği alanına giriyorsa, tıp fakultesi yoluna girmeden çünürün arka taraflarından ileve tahliye çevre yolu yapılsın oradan yollarına devam etsinler ağır tonajlı tır veya kamyonlar. bu şekilde çünür ve tıp fakültesi ve ünüversite yolunun araç yoğunluğu gözle görülür azaltılır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dilinde Tüy Biten
06 Nisan 2014 Pazar 23:45

daha üniversite kavşağında kaza olacak Allah korusun. o rampayı çıkmak için hızlanan tırlar batı veya doğu kampuse dönmek için yavaşlayan arabaların arasına dalacak. sağa veya sola dönenler için yolu genişletmeyi düşünemeyen yetkililer vicdan azabı çekecek. hiç mi fakülte okumadı o kavşağı yapan mühendisler. sağa dönecek sağa, sola dönecek sola yanaşır, devam edecek ortadan gider ama nerede o dikkat projeyi çizenlerde? yağmurlamaya o kadar para harcandı, haydi şimdi yola cep yap oofff falan filan AKparti gökparti mhp hikaye bize vatan millet sevgisi olan mühendis ve idareci lazım vesselam.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dilinde Tüy Biten
06 Nisan 2014 Pazar 23:41

Çünürdeki trafik ışıklarına zaman gösteren sayaç takılması kaç para? inanın parasını aramızda toplayalım takalım.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dilinde Tüy Biten
06 Nisan 2014 Pazar 23:39

Ispartada yeşilden kırmızıya geçişte bir standart var mı? kimi kavşakta yeşil yanıp sönüyor 15 saniye kimisinde direk kırmızıya geçiyor. Ey standart koyucular yok mu bunun standardı? neredesiniz Sayın Valilik Sayın Belediye çok mu zor? Kaç insanın ölmesi gerekiyor?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

naturel32
06 Nisan 2014 Pazar 23:35

sen önce kendin evcilleş sonra yargılama yetkisine sahip ol... o kadar pasif sürücülerle dolu trafikte saatle çalışmasının ne olduğunu öğren sonra ben ne yazayım diye düşün!!! ben ıspartalıyım ancak görev icabı antalyada ikamet ediyorum... bu lafları klavye efeliğiyle değil de antalyada otobüs şoförlerine hitap et o zaman anlarsın ıspartanın mazlum şoförlerinin değerini!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla