visitor analyticsvisitor analytics

HALİL ALTAN BİR İLKİ BAŞARDI!

HALİL ALTAN BİR İLKİ BAŞARDI!
20 Mayıs 2016 Cuma 21:58

Isparta'da geçen yıl ve bu yılın ilk 5 ayında çeşitli suçlardan aranan 7 bin 481 şüpheli yakalandı

Alınan bilgiye göre Isparta Emniyet Müdürlüğü ekipleri, çeşitli suçlardan haklarında yakalama kararı çıkarılan şüphelilerin yakalanması amacıyla çalışmalarını sürdürüyor.

Geçen yıl haklarında yakalama kararı çıkarılan 5 bin 367 kişinin tamamını yakalayan ekipler, 2016'ın ilk 5 ayında yargı organlarınca aranan 2 bin 114 kişiyi gözaltına aldı.

Ekipler, geçen yılın ocak ayında bu yana toplamda aranan 7 bin 481 kişiyi yakalamış oldu. Ekiplerin bu sayı ile hakkında yakalama kararı bulunanların tamamını gözaltına olarak yüzde yüz başarı sağladığı bildirildi.

ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN

AHMİCEN
22 Mayıs 2016 Pazar 06:25

YOLUNUZ AÇIK OLSUN HALİL MÜDÜRÜM.ADININ ANLAMI ZATEN BELLİ DOST ARKADAŞ DEĞİLMİ.TABİKİ DOST OLMAYANLAR KORKSUN.NİYETİN HALİ AKİBET ZATEN HAYIRDIR.YANINDAYIZ HER ZAMAN.AMA HALEN FTÖ. CÜLER ARAMIZDA MEVCUTTUR.AMAN GEÇİT VERMEYİN.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Ali Parmaksız
21 Mayıs 2016 Cumartesi 19:25

Tebrik ederim. Havalar ısınınca trafiğe bir çok motor çıktı çoğunun plakası yok ve çok sesli çalışıp rahatsızlık veriyor ve hiçbir trafik kuralına uymuyorlar bunlarlada mücadele edilse memnun olacağız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

maşallah

fatih
21 Mayıs 2016 Cumartesi 13:40

Polisimizin hepsini kutlarım

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halkın huzuru polisin gururu

Hizmetçi
21 Mayıs 2016 Cumartesi 09:30

Bıkmadan yılmadan usanmadan bu can bu tende olduğu müddetçe bizler çalışmaya devam edeceğiz. Bizi takip etmeye devam ediniz sayın halkımız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla