visitor analyticsvisitor analytics

GÖZALTINA ALINDILAR

GÖZALTINA ALINDILAR
17 Ocak 2017 Salı 16:09

GÖZALTINA ALINDILAR

ISPARTA'da çekildiği iddia edilen ve iple bağladıkları köpeğin kulaklarını kestikleri fotoğrafları sosyal medyada paylaşan 2 kişi,büyük tepkiye neden oldu.

Isparta Emniyeti ise olayın ardından harekete geçerek, 2 kişiyi gözaltına aldı. Yaşları küçük olan 2 kişi emniyetteki ifadelerinin ardından adliyeye sevk edildi. Şuan savcılığa ifade verdikleri öğrenildi.Ayrıca çocuklardan birinin % 60 zihinsel engelli olduğu öğrenildi.

 

janetmurphy68@outloo.com

janet murphy
19 Ocak 2017 Perşembe 18:36

these people have to be stopped

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

vicdansız

vicdansız
18 Ocak 2017 Çarşamba 10:13

vicdansızlar o köpeğin halini gördüm bunlar insan değil cani onlarında kulağı kesilmeli deliyim diye yırtamazlar ...

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ceza

muhasebe
18 Ocak 2017 Çarşamba 09:04

Küçük yaşta bir masum cana bunu yapan büyüdüğünde gözünü kırpmadan adam öldürür.Gerekli cezayı alması ve bu cezanın örnek teşkil etmesi dileğiyle cezasız kalmasın

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

uğur YEŞEREN0
18 Ocak 2017 Çarşamba 03:28

ben özel bir otomotiv şirketinde görevliye..bizim otopark ve sahamızda sevdiğimiz ve baktığımız köpeklerimiz var ..ben bizzat beslenme ve temizlik ve veteriner ile ilgili işleri ile zevkle uğraşıyorum..çünkü onlarda bir canlı..Yüce Rabbim onlarda yaratmış..ben hiç kulaklarını falan kesmeye kalkmadım..bak hasan kuzu ve neşet yaman ben sizi bulucam..yavaş yavaş izinizi bulucam..bende sizi girdiğiniz o deliğe ****zmiyim..bu kadar ağır konuştum..içim çok yandı..bende sizi yakiçam.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

00110010

00110010
17 Ocak 2017 Salı 19:50

Lan %60 zihinsel engelliyse dışarıda ne işi var bu itin? Belki insana da yapabilirdi bunu. Madem engelli ****ürürsün hastaneye yatırırsın. Dışarıda ne işi var? Bu asla bi savunma olamaz. Cezasını en ağır şekilde çekmeli.

17 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

BEN TANIYORUM

VATANDAŞ
17 Ocak 2017 Salı 19:27

BUNLARIN İKİSİ DE SAPASAĞLAM, NERE DE İTLİK, HIRSIZLIK, YANKESİCİLİK VARSA BUNLARDA.BUNLARIN İKİSİ DE SAPASAĞLAM, DEVLETTEN YARDIM ALMAK İÇİN RAPOR ALIYORLAR,

28 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne engel kalacak,nede engelli

iktidara geldiğimizde
17 Ocak 2017 Salı 19:27

tamamına ,hitler metodu uygulanacak.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüseyin Ece
17 Ocak 2017 Salı 18:43

Böyle adi vicdansız insanlar en ağır şekilde cezalandırılmalı.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alp
17 Ocak 2017 Salı 18:25

Küçük yaşta bir masum cana bunu yapan büyüdüğünde gözünü kırpmadan adam öldürür.Gerekli cezayı alması ve bu cezanın örnek teşkil etmesi dileğiyle.işallah.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dr
17 Ocak 2017 Salı 18:18

Facebook kullanmaya zihinleri yetmiş ama... Yaptıkları eziyetin aynısının onlara da yapılması gerekir ki anlasınlar.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla