visitor analyticsvisitor analytics

FETÖ/PDY DAVASI BAŞLIYOR

FETÖ/PDY DAVASI BAŞLIYOR
08 Ağustos 2016 Pazartesi 09:27

FETÖ/PDY DAVASI BAŞLIYOR

Aralarında eski Rektör Hasan İbicioğlu ile akademisyenler ve işadamlarının da bulunduğu 51'itutuklu toplam 130 sanıklı FETÖ/PDY davasında 1.celse 15-25 Ağustos arasında 9iş gününde görülecek.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen FETÖ/PDY soruşturması kapsamında hazırlanan iddianame kapsamında yargılama 2.Ağır Ceza Mahkemesi'nde 15 Ağustos'ta başlıyor. Isparta 2.Ağır Ceza Mahkemesi, 51'i tutuklu olmak üzere 130 şüphelinin bulunduğu davanın ilk celsesi için 15-25 Ağustos tarihleri arasında 9 iş günü mesai yapacak. Tutuklu ve tutuksuz yargılanacaklar kısım kısım 25Ağustos Perşembe günü hakim karşısına çıkarılacak. Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından hazırlanan FETÖ/PDY iddianamesi kapsamında 2.Ağır Ceza Mahkamesi'nde görülecek davanın 50 mağduru, 55 müştekisi, 51'i tutuklu, 130 sanığı bulunuyor.

Tutuklu sanıklar başka eski SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu olmak üzere, yardımcıları,danışman ekibi, dekanlar, akademisyenler, idari personel ile işadamlarından oluşuyor. Tutuksuzlar içerisinde ise 1.numaralı şüpheli Fethullah Gülen. EskiVali Memduh Oğuz da davanın şüphelileri arasında. Eski Rektör Prof. Dr.İbicioğlu, silahlı Terör Örgütü Kurma veya Yönetme, Terörizmin Finansmanının Önlenmesi Hakkındaki Kanuna Muhalefet, İcbar Suretiyle İrtikap, Görevi Kötüye Kullunma suçlarından yargılanacak.

YORUMLAR

HAVA CİVA
09 Ağustos 2016 Salı 10:11

YA ZATEN O BAHSETTİĞİNİZ SETYLERE BAKARAK YAPIYORDUR DEVLET UZAKLASTIRMALARI ÇOCUK OYUNCAGIMI LAN BU KALKIP ALTINBASAKTA CALISANLARA BAKILSIN BANK ASYAYA BAKILSIN FALAN YAZMISSINZ. SAÇMALAMAYIN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETÖCÜLER

GENÇ SENİRKENTLİ
09 Ağustos 2016 Salı 08:47

ÖZELLİKLE BU SENE KÖRFEZ DERSHANELERİNE GİDİP KPSS DE ATANAN PERSOENELLERİN TESPİT EDİLMESİNİ İSTİYORUZ.. DERSHANE FİŞ MAKBUZ VB. KAYITLARDA İSİMLERİ MUTLAKA VARDIR.. BU ADAMLAR HALA MAAŞ ALIYOR.. 17/25 ARALIKTAN SONRA DURUMU BİLDİKLERİ HALDE DERSHNAEYE DEVAM ETTİLER !!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İbicioğlu nu destekleyenler

Fatih
08 Ağustos 2016 Pazartesi 23:08

İbicioğlu nun rektör olması için kapı kapı dolaşan ona oy isteyen ve rektör olmasını saģlayanlarda açığa alınmalı. En başta onlar suçlu. Yoksa paralel yönetime gelmeyecekti. Bunlar suça ortak

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kurumlar

fetöcüler
08 Ağustos 2016 Pazartesi 19:32

altınbaşakta çocuk okutanlar bankasyada hesap açtıranlar dersanelerde bağlantısı olanları hiçbirisi masum değil,bilerek isteyerek yapmışlar.kurumlarda bunlardan çok var tek tek araştırılsın milli eğitim,sosyal hizmetler,diyanet

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çocuk evleri

dershaneci hainler
08 Ağustos 2016 Pazartesi 19:23

eşi kızı damadı açığa alınan körfez dersaneleri kurucusu halen görevde.ailece araştırılıp ihraç edilmeli tüm hesapları incelenmeli fetöcü olduğunu tüm ısparta ve iş çevresi biliyordur.yetkililerin dikkatine!!!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Altınbaşak

300 Spartalı
08 Ağustos 2016 Pazartesi 19:17

Altınbaşakla bağlantısı olanlar tespit edilip açığa alınıyor ama çocuklarını Altınbaşakta okutup açılışında en çok yardım topladığı için eşleri okul Yönetimi'nde yer alan Sivil toplum kuruluşları başkanları hala makamlarında duruyor. Onların da yetkilerinin alınması gerekmiyor mu

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

badilcan

ay.yildiz
08 Ağustos 2016 Pazartesi 18:04

Öldürün la bunları

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suçsuz

Adalet
08 Ağustos 2016 Pazartesi 12:39

Ne olur adaletli bir mahkeme olsun suçsuzlar çıksın artık çocukların yüzü gülsün

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ohhh

gökhan
08 Ağustos 2016 Pazartesi 12:01

ibicik denen sırıtık fettuşçu beter olun hepiniz adiler.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

itiraf ederse neler neler ortaya çıkacaktır.

bu herif sdü. de cemaat için yaptıklarını anlatsın
08 Ağustos 2016 Pazartesi 10:55

rektr bozuntusu herif .hekesten özür dileyecekken daha utanmıyor birde pişkin pişkin sırıtıyor.

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hizmet hizmet diye milletin parasına ortakçı oldular.

hizmet hareketi diye 40yıldır milletin parasına-ar
08 Ağustos 2016 Pazartesi 10:43

''atını alan Üsküdar' ı geçti'' derler ya ;ödeme makbuzu mu kaldı ki?Fetocular ;ödeme makbuzlarını,bütün belge ve bilgileri içeren dökumanları çoktan yakmışlardır...Fetullahçılar;korkak,mikrop ve pislik insanlardır...Kendisini gizleyen ve şikayet edilmeyen fetullahçıları emniyet müdürlüğünde konuşturacaksın,konuşturacaksın ki elebaşları ve tüm fetullahçılar ortaya çıksın,fakat bu kripto fetocuları kimse de bildirmiyor,yani insanlar 3maymunu oynuyorlar:GÖRMEDİM-DUYMADIM-BİLMİYORUM.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Araştırın

Öğretmen
08 Ağustos 2016 Pazartesi 10:06

Altınbaşak ve Körfez'e kayıt yaptıranlar geriye dönük son 3 yıl taranmalı. Bence esas **** takiye yapan kriptocular orda saklı. Şerefsizler.

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Destek

GenÇ Senirkentliye ek
08 Ağustos 2016 Pazartesi 10:03

Devlet, Çocuğunu Altınbaşak a gönderenlere özel okula teşvik desteği verdi. Bence bu devlet desteği verenlerde içeri alınmalı. Çünkü milleti teşvik etti.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla