visitor analyticsvisitor analytics

FETO OPERASYONU EĞİTİM GÖNÜLLÜLERİ DERNEK BAŞKANI TUTUKLANDI

FETO OPERASYONU EĞİTİM GÖNÜLLÜLERİ DERNEK BAŞKANI TUTUKLANDI
02 Aralık 2016 Cuma 20:51

FETO OPERASYONU EĞİTİM GÖNÜLLÜLERİ DERNEK BAŞKANI TUTUKLANDI

Isparta'da FETÖ/PDY soruşturması kapsamında gözaltına alınan Isparta Eğitim Gönüllüleri Derneği Başkanı İbrahim Özgüleç,çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak Isparta E tipi cezaevine konuldu.

Kolej
04 Aralık 2016 Pazar 20:00

Daha cok var bekleyin. Zamaninda anadolu lisesini ciftlige cevirdiler veysel ibo az ****urmeye calismadiniz evlere

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman
04 Aralık 2016 Pazar 19:59

2 yil once hepsine iyi diyorduk. Gerci biz fetocularin ne b.kolduklarini biliyorduk zorla istedikleri tehditkar paralardan ama simdi hersey yavas yavas cikiyorortaya

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ua
04 Aralık 2016 Pazar 19:58

Durduk yere alinmaz cikar kokusu ibonun

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman
04 Aralık 2016 Pazar 19:54

İbrahim hocayi bizde biliyoruz bizde ogrencisiydik ama bu ibrahim hocanin ve kardesinin( anadolu kirtasiye) altinbasak kolejlerine yaptigi kiyaklari ve fetoculara verdikleri paralari aklamaz. Burnu havada anadolu kirtasiyeninde biyerleri inmistir umarim

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

at izi it izi olayı

abdullah kırgül
03 Aralık 2016 Cumartesi 23:09

İbrahim hocam karakter ve kişilik olarak tanıdığım en mük****l insanlardan biri, kendisi Anadolu Lisesinde öğretmenimdi. Kesinlikle bir yanlışlık olduğundan eminim, Sn.Cumhubaşkanımızın uyardığı konu tamda bu, at izi it izine karışmış durumda, bunu fetö, iftira, karalama vs yaparak kasten yapıyor. Böylece olayı sulandırıp etkisiz ve içinden çıkılmaz hale getirecek.. Sayın hocam Allah sabır versin, duamız kalbimiz sizinle.

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah var gam yok.
03 Aralık 2016 Cumartesi 20:52

"Adalet mülkün temelidir" Hz. Ömer. (RA.)Kimisi halifenin bu sözlerini şöyle anlamış sanırım. ****rimülk:)İçinde bulunduğumuz dönemde adalet malesef ağır aksak işliyor ancak yerini buluyor yavaş yavaş.

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Talebesi
03 Aralık 2016 Cumartesi 17:42

İyiler içeri, kötüler dışarı. Bugünlerde geçecek. Hocam Isparta'nın en kaliteli ve kibar insanlarından biridir. Duamız onunla.

22 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

adalet

mirza
03 Aralık 2016 Cumartesi 16:22

Zararlı bir insan olsaydı içeride değildi.Hayatı boyunca faydalı işler yaptı karıncayı dahi ezmedi kimsyi kırmadı karşılığı ödül yerine E tipi cezaevi hemde FETO-culuktan!!! Fetocular batıda sefa sürüyor.Ülkücü bir insandı Fettullahcı değildi.

14 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan
03 Aralık 2016 Cumartesi 15:19

Yazık bir kişi desin bu adam kötü zararlı . Ama maalesef nefretlere mağlup oldu hocam

16 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğretmenim

Ervah
03 Aralık 2016 Cumartesi 13:00

ibrahim Öğretmenin ne bylock su ne bank asyası ne de sendika üyeliği hiç birşeyi yokmuş.Dernek Başkanlığını bırakalı haylice zaman olmuş.Eee şimdi kaç yıl yatacak aman olsun diyen hakim savcılar,Hoca emekli olmasaydı ihraç ederdiniz emekli olunca hapse almak kafii geldi değil mi ?

15 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğretmenimize Vefamız

GülCe
03 Aralık 2016 Cumartesi 12:57

Öğretmeliği hakkıyla vermiş,öğrencileri için herşeyi yapan,maddi durumu olmayanlara kırtasiyesinden kitaplar,defterler veren bunu hiçbir şekilde insanlara anlatmayan iyilik dolu bir öğretmenimizdi.Konuşurken gözleri gülerdi hocamızın ,zaten şairdir kendisi insana huzur veren şiirleri vardır..Alınan bilgiye göre bir öğrencisi şikayet etmiş öğretmenimizi..HZ.Ali'nin "Bana bir harf öğretenin bin yıl kölesi olurum " sözünü unutarak ..Yazık oldu emeklerine öğretmenimizin..

24 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğretmenim

Öğretmen
03 Aralık 2016 Cumartesi 12:09

7 yıl Anadolu Lisesinde öğretmenimizdi. Paralele yönelik en ufak bir telkin dahi duymadım hocamdan. Sosyal demokrat bir insanım, yaşım 35, ama hala hocamı yolda gördüğümde elimdeki sigarayı atar, elini öperim.

23 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorumcu
02 Aralık 2016 Cuma 22:54

Bekleniyordu.Anadolu Kitap Kirtasiye'nin sahibi.

17 Beğendim
32 Beğenmedim
 
Yanıtla