visitor analyticsvisitor analytics

FACEBOOK'TA RADAR GRUBU KURDULAR

FACEBOOK'TA RADAR GRUBU KURDULAR
06 Ağustos 2014 Çarşamba 12:17

FACEBOOK'TA RADAR GRUBU KURDULAR

ISPARTA'DA sosyal paylaşım sitesi Facebook'ta "Isparta Radar ve Çevirme (Canlı)" grubu kuruldu. Grubu üye olan facebook kullanıcıları şehir merkezinde gördükleri radar ve trafik kontrollerini aynı anda paylaşım yaparak diğer üyeleri bilgilendiriyor.

GRUBA ÜYE HER GEÇEN GÜN ARTIYOR

FACEBOOK'TA "Isparta Radar ve Çevirme Canlı" adıverilen grubun her geçen üye sayısı artıyor. Gruba katılan üyeler ise trafikte seyir halinde iken kent merkezinde radar gördükleri yerleri cep telefonundan paylaşım yaparak bildiriyor. Diğer sürücüler ise hangi noktalarda radar ve nerede trafik kontrolü olduğunu öğrenmiş oluyor. 

çift parkmiş

ramazan
04 Eylül 2014 Perşembe 00:15

İspartanin en az işleyen caddesinde ve geniş bir. Cadde olduğu halde çift park yapmisim adamlar ceza yazmiş başka bir caddede araçlar geçmekte ve seyir etmekte zorlaniyor millet aracini çift parka koyuyor buralarda gezmezler beni bulurlar merkezdeki trafik sorununu bir sözünde sonra kenar mahallelere çikin be el insafffffffff

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bıktık MÜDÜRÜM

ıspartalı
01 Eylül 2014 Pazartesi 23:04

Ispartada bu kadar trafik uygulamalarından bıktık.herköşe başında radar var. bıktık Müdürüm. Isparta da araba ile gezmek işe gitmek arabayı evin önündenden çıkarmaya korkuyoruz.bıktık Müdürüm.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BIKTIK

Ispartalı
07 Ağustos 2014 Perşembe 11:28

Her köşe başında bi çevirme bu nasıl bir iştir,sırf denetim yapalım diye denetim yapılıyor vatandaş olarak bıktık.kask var yinede durduryorsunuz.bu kadar sıkılırmı ya Kıbrıs Maraş gb oldu bu Isparta..gözünün üstünde kaş var dye ceza yazılacak oldu.Buna bir çözüm gerekir.Diğer memleketlerin hiçbirinde böyle bıktırıcı uygulamalar yok.her yeni gelen müd. insanı sıkıyor böyle..

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cevap

teşekküre cevap
07 Ağustos 2014 Perşembe 09:01

sayın mehmet boyacı isimli yorumcu. inan ben hiçbir şey anlamadım senin yazdığın yorumdan. anlayan varsa tercüme edebilir mi???

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla