visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:39

EMNİYET SUÇLUYA GÖZ AÇTIRMIYOR

EMNİYET SUÇLUYA GÖZ AÇTIRMIYOR
05 Haziran 2016 Pazar 00:40

Isparta Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri çeşitli suçlardan aranan 156 kişiyi başarılı operasyonlar sonucunda yakaladı.

Isparta Emniyet Müdürlüğü Asayiş Büro Amirliği ekipleri çeşitli suçlardan aranan 156 kişiyi başarılı operasyonlar sonucunda yakaladı.

Isparta Emniyet Müdürlüğü, başarıları ile ülke genelinde dikkat çekiyor. Yapılan operasyonlar ile suçluya geçit vermeyen ekipler, kentin daha huzurlu bir hale gelmesi için gece gündüz çalışıyor.

Son olarak çeşitli suçlardan aranan 156 kişi yakalandı.Hırsızlıktan, dolandırıcılıktan, borçlunun ödeme şartını ihlalden, basit yaralamadan, Alkollü araç kullanmaktan, Kumar oynatmaktan, tacizden, Kastenadam öldürmeden, hakaretten, tehditten ve çeşitli suçlardan dolayı aranan 156 kişiye yakaladı. Gözaltına alınan şüpheliler ise mahkemeye sevk edildi

 

sad

dad
05 Haziran 2016 Pazar 20:47

Trafikte saçma sapan cezalar kesmeyi bırakın ve gerçekten kuralları ihlal edenlere bakın. Trafikte ceza kesme kotası mı var!

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gönende hiç uygulama yok

gönenli
05 Haziran 2016 Pazar 16:56

gönende akşam geç saatlerde bu eksozu acık motorsiklet ve arabalara da bir dur denilmeli artık memeleket zaten elden gitti gidiyor saygı diye bişey kalmadı gençler emniyet de maşallah güzel güzel meydan da gelsin temeler içmeler uyumalar kimseye ses çıkarmıyor lütfen artık yetkililer duyun sesimizi

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarılarının devamını trafik içinde bekliyoruz

Tebrikler
05 Haziran 2016 Pazar 13:59

Bu çalışmaların artık trafik denetlemesi olarak devam etmesini dileriz. Trafik suçlarına da artık dur denmesi gerekiyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla