visitor analyticsvisitor analytics

DOĞUMEVİNDE HEMŞİREYE DAYAK

DOĞUMEVİNDE HEMŞİREYE DAYAK
18 Nisan 2014 Cuma 16:43

Isparta Kadın, Çocuk ve Doğum Hastanesi Acil Servis'te çalışan bir hemşire hasta tarafından darp edildi.

Olay gece saat: 01:30 sıralarında meydana geldi. Acil Servise tedavi için gelen bir bayan aniden hemşireye bağırmaya başladı. Daha sonra ise darp etmek isterken diğer personeller tarafından sakinleştirildi. BOMBA32

Hemşire ise olaydan sonra darp raporu alarak şikayetçi oldu.BOMBA32

Kamu Hastaneleri Genel Sekreter Vekili Uzm. Dr. Harun Tepeli ve Kadın, Çocuk ve Doğum Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Mehmet Topal saldırıyı kınadı.

Sağlık Sen Şube Başkanı Erdal Demiralay ise, sendika üyemize yapılan saldırıyı kınıyoruz. Personelimiz tüm hakları için mücadele edeceğiz dedi.BOMBA32

mazob
20 Nisan 2014 Pazar 14:43

geçmiş olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISP32
20 Nisan 2014 Pazar 03:35

Geceleri hastalanında bir Acil Servise gidin bakalım ,nasıl muamele görüyorsunuz.Elbette kaba kuvvet çözüm değil ama.Acilde doktorların insanlara veteriner muamalesi yaptığını göründe,neden insanlar özel hastaneyi tercih ediyor görün

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sendikaüyesi
19 Nisan 2014 Cumartesi 19:33

erdal, uyelerın haklarınıkoruyacağını söylemiş duy da ınanma:)ayrılma zamanı gelmiş de coktaan geçiyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vasvi aydın
19 Nisan 2014 Cumartesi 13:22

hasta hakları diye milleti iyice şımarttılar son yıllarda çalışan hemşirenin mermurun doktorun bir değeri yok köle sanki bu insanlar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlıkçı
18 Nisan 2014 Cuma 21:56

sağlıkçı olarak bu olayı kınıyorum ama kadının neden böyle yaptığına da bakma lazım....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ercan
18 Nisan 2014 Cuma 21:27

Eeeeee işte ne yapacaksın ?,yapcek bişey yok.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

beyazlale
18 Nisan 2014 Cuma 19:21

bence bu darp edenler bir daha hastanelerde muayene olmamalı.kara listeye alınmalı.ben bu tür insanları KINIYORUM ve hapse atılmalarını istiyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emekçi
18 Nisan 2014 Cuma 19:17

Görüntüsü insana benziyordu.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla