visitor analyticsvisitor analytics

BİLANÇO AĞIR: ISPARTA'DA FETÖ/PDY DAVASINDA TOPLAM 38 TUTUKLAMA

BİLANÇO AĞIR: ISPARTA'DA FETÖ/PDY DAVASINDA TOPLAM 38 TUTUKLAMA
28 Nisan 2016 Perşembe 19:04

ISPARTA merkezli 4 ilde düzenlenen Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonu kapsamında gözaltına alınan 23 kişiden 9’u tutuklanırken, 5’i adli kontrol şartıyla olmak üzere 14 şüpheli serbest bırakıldı.

Türkiye’de düzenlenen FETÖ/PDY operasyonlarından ISPARTA adeta rekor kırdı. Isparta Emniyet Müdürlüğü’nün son 2 ay içinde düzenlediği operasyonda toplamda 38 kişi tutuklandı. Mart ayında yapılan operasyonda 52 kişiden 29’u tutuklanmıştı. Bu operasyonda ise gözaltına alınan 23 kişiden 9’u tutuklandı.

Nüfusa göre İstanbul, Ankara ve İzmir’i geride bırakan Isparta FETÖ ile mücadelede büyük başarı gösterdi. Isparta Emniyet Müdürlüğü FETÖ/PDY operasyonunda en çok operasyon yapan ve tutuklu bakımından birinci sırada yer aldı.

ISPARTA merkezli 4 ilde düzenlenen Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonu kapsamında gözaltına alınan 23 kişiden 9’u tutuklanırken, 5’i adli kontrol şartıyla olmak üzere 14 şüpheli serbest bırakıldı.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından başlatılan FETÖ/PDY operasyonu kapsamında Isparta Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından Isparta, İstanbul, İzmirve Ankara'da çok sayıda adrese eş zamanlı operasyon düzenledi. Operasyon kapsamında aralarında akademisyen ve işadamlarının da bulunduğu 23 şüpheli yapılan sorgularının ardından mahkemeye sevk edildi.  

Mahkemeye sevk edilenlerden 9’u tutuklandı.

İŞTE TUTUKLANAN İSİMLER; İş Adamı Ali İhsan Altınok, SaitSaygın, Efkan Uz, Erdal Dikmen, Şakir Şahin, Mustafa Kelen, Mustafa Diri, TalipTürcan ve Zekeriya Akman,

ADLİ KONTROL İLE SERBEST KALANLAR: Yasemin Tarcan, OsmanÖzdemir, Hikmet Şahin, Mehmet Eşref Armağan, Yakup Umucu

SERBEST KALANLAR: Musa Denizhan Ulusan, Bilal Gültekin,Mustafa Tekeli, Yusuf Demir, Mehmet Okyar, Yunus Makas, İbrahim Ak, HüseyinMurat Ceylan

 

diş hekimliğine gittim dişim agrıdı

dişim ağrıyor
29 Nisan 2016 Cuma 12:19

yapılanma ençok burda diş hekimliğinde kimse görmüyormu amerika yol edenler antepe gidip sonra burda baş hekim edilenler akdenzi üni. ve vakıf üniversitesine alınan yada atanan lar eşini özel öğrenci statusunde aldıranlar var.galiba diş agrısı olanlar var halen.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir acayip durum.

sdü ilahiyat öğrencisi
29 Nisan 2016 Cuma 12:03

nasıl bir ülke burası???? derslerimize gelip hükümet ve cumhurbaşkanı aleyhine konuşan herkes bi tarafıyla kahkahalar atıyor sevinçten. Kökten bu hükümetin çizgisinde olan adam içerde. Yaşanacak yer değil burası, hiç olmamıştı da zaten.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

J

J
29 Nisan 2016 Cuma 10:32

Baki yeşil asıl kimliğini açıklar mısın lütfen cidden kim olduğunu merak ediyorum eğer Allah'tan korkun varsa eğer gerçekten yiģitsen erkeksen bekliyorum yaz gerçek ismini erkek gibi geç karşıma söyle belgelerle gel ben burda tutuklananlardan sadece 1 kişi için konuşuyorum diğerlerini tanımıyorum.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hak sahiplerine veilmelidir

hak sahibi
29 Nisan 2016 Cuma 10:22

şu an geçmiş dönemde atanması gerekenleri tespit edin bakalım kaç yıllıklar var adalet diyorsa yöneticiler bunları tek tek çağırın haklarını verin vermezseniz hepiniz aynısınız demektir

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Y

X
29 Nisan 2016 Cuma 10:18

Fetö üyeleri dışarıda elini kolunu sallayarak gülüp eğlenerek dolaşıyor. Siz Fetöden olduğunu söyleyerek bazılarını içeri alıyorsunuz. Bir kısmı Fetöden olsa da olmayanlar da var. Bence bu da fetönün bi oyunu.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

17-25

Bilanço
29 Nisan 2016 Cuma 09:36

Bilanço ağır filan değil. Bu buzdağının görünen yüzünün bir kısmı. Asıl derinlere bakmalı. Şimdi koyu AKP li olanlara mesela.

84 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sap döner, keser döner.

Vicdan
29 Nisan 2016 Cuma 09:35

SDÜ ye hiçbir yeterliliği olmayanlar alındı. docent yapıldı. Sonra yurtdışına gönderildi. Referans abilerden geldi. Himmet paraları saf vatandaştan. Şimdi etrafta akademisyeniz diye dolaşıyorlar. Vicdansız Allahtan korkmazlar.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üst akıl

Baki yeşil
29 Nisan 2016 Cuma 09:29

SEBETAY sevi nin sözü,bir ülkenin maliye,asker,içgüvenlik,istihbarat ve eğt.ni ele geçirin o ülke sizindir. İşte FETANYAHU yani FETOŞ projesi.Son mit müsteşarı opr.bu şerefsizleri ele verdi.Müminlerin saf ve iyi niyetini iyi kullandılar,kuran ve sünnete aykırı her hareketleri fitne olmasın diye sineye çekildi bugün samimi hiçbir müslüman yanlarında değil ağaları üst akıl hükümetle ilişkileri bozacak kadar bunları koruyor hala anlm cehennemin dibine inin adiler. Kapalı kutu şerefsizler.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

sdü
29 Nisan 2016 Cuma 09:26

ibicioğlu döneminde yüksek lisans ve doktora yapanları da gözden geçirsinler özel öğrenci diye paralı yüksek lisans yapıp kafadan doktoraya başlayan birkaç kişi biliyorum.görevde yükselme sınavına girmeden kadro ve ünvan değişikliği yapılıyor hala.hile hurdayla akademik kariyer yapıyolar.birkaçını araştırma görevlisi olarak alıp maaş bağladılar.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tıp

sdü
29 Nisan 2016 Cuma 09:22

sdü tıp fakültesi öğretim üyelerinin bir kısmının çocuklarıda sdü tıpta okuyor yada mezun durumda ne malum soruları çalıp çocuklarını yerleştirmedikleri buda araştırılsın...

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bunlar bitmez

bitmez
29 Nisan 2016 Cuma 09:00

ıspartada bu fetö bitmez daha bir dünya resmi kurum var onlar ne olcak

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın cumhurbaşkanım

Baki yeşil
29 Nisan 2016 Cuma 06:48

Fetoş hareketinin çökrtilmesi için bir merkez oluşsun vatandaşlar bütün bildiklerini buraya yazsın,ama yazanların kimlikleri **** kalsın,çünkü bunların yaptıklarını belgelemek zor hatta imkansız bu merkez gelen bilgileri incelesin daha neler çıkar neler böylece hak batıl ayrılır,bilgi var ama elde belge yok,pkk için nasıl itirafıdır varsa bunda da cemaat içinden dahi çok bilgi akışı olacaktır,şu anda herkes çekiniyor çünkü arkadaşı,akrabası var içinde ama **** olursa çorap söküğü gibi çözülür

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

S. Akıllanmaz bunlar

Baki yeşil
29 Nisan 2016 Cuma 05:51

Hala haktan hukuktan adaletten sözden gafiller var,milleti bu kadar saf ve salak sanmayın 17-25aralık başarılı olsaydı neler yapacaktınız neler,çünkü neler yaptınız neler,şimdide mazlum rolüne yattınız. Ya insan bir bakar destekçiniz CHP pkk dhkpc bütün Yahudi hristiyenlar arkanızdada niye yanınızda tek birtane müslüman,tekbir cemaat yok,samimiyetsiz,ikiyüzlü münafık satılmışlar,hala terör örgütü değilmiş silah nerde kasetler,Ergenekon,balyoz tuzaklar,istihbarat,cinayetler,UTANIN ARSIZLAR

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

çözemdim

ıspartalı
29 Nisan 2016 Cuma 00:47

Çözemedim gitti ya.hepmi suçsuz tutuklananlar.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

J

J
29 Nisan 2016 Cuma 00:29

Bir iftira uğruna şimdi içeride. Biz uyuyamıyoruz; iftira atan hocamız, siz nasıl uyuyosunuz?

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Z

X
28 Nisan 2016 Perşembe 22:58

Herkes biliyor ki bu insanların içinde fetö den olmayanlar var. Gün geçer hak ortaya çıkar. Siz sakin olun hocam. Bu tuhaf günler geçer elbet. İftira edenin yanına kalmaz. Biz müslümanız hocam. Allah'a ve adaletine inanırız. Ama iftira edenler hesabını bir gün mutlaka verir.

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zırzır akıl

Baki yeşil
28 Nisan 2016 Perşembe 22:51

Prof değil ne olursanız olun,aklın önemini en iyi siz bilmeliydiniz bu hareket 40 yıldır okadar çok açık verdiki basket bağlanması körlük buna denir, kuran işte doğruyol budur dediği halde,hz.peygamberin sünneti ortadayken koskoca ünvanlarla çocuk beyni kadar olayı kavramadınız.fetoş zaman gz.de berkin elvan taziye yayınlarken idam edilen molla A.kadir,Nursi yi, görmediniz. İlahiyatda yıllarca Prof kadr beklerken sizden olanlara birgünde kadro verdiniz, dr tezleriniz ayarlanmış jüriler daha nele

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrik.

Cengaver
28 Nisan 2016 Perşembe 22:39

Başta Vali ve Emniyet ekibini tebrik etmek lazım. Şehirde bazılarının isimlerini duyuyoruz özellikle üniversitede birşey olamayanlar diyorlarmış ki; Operasyonu ben organize ettim, Tutuklanacakları ben belirledim benle iyi geçinin gibi şeyler.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Havanızdan geçilmiyordu

Avnifuat
28 Nisan 2016 Perşembe 22:36

Her kerameti kendinizden bildiniz, akılla herşeyi çözeriz sandınız gurur ve kibirden yanınıza cömaat dışında kimseyi yanaştırmadınız hakmış hukuksuz hepsini rafa kaldırdınız. Yaptığınız zulümlere kılıf uydurdunuz. Ya biz ne yapıyoruz demediniz hedef için her yolu mubah saydınız,YÜCE MEVLA da belanızı verdi,öyle hale geldiniz ki,aklıselim hiçbir müslüman sizin için üzülmüyor bile,ya gerçekten islam adına hareket ediyoruz derken kendinizi hiçmi hesaba çekmediniz,DİP yaptınız. İYİKİ KAYBETTİNİZ

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEBRİK EDİYORUM, HOCA ESİR ALMADADA BİRİNCİLER

Galip
28 Nisan 2016 Perşembe 20:11

Tutuklanacakların listesi geliyordur, Niye bukadar tiyatro oynuyorlarki? Devleti ele geçiren çetenin devletçilik oynamasına zaman kaybetmesine gerek yok. Esir aldıklarını direkt zindana tıksınlar. Başsavcı "SİLAHLI TERÖR ÖRGÜTÜ" diyor, şu silahları göstermezse dünyanın alçak adamıdır. Bu arada doğudaki çatışmalar hariç hiç biyerde PKK-İŞİD-DHKPC vs. operasyon yok. Hergün şehit verdiriyor. İŞİD zaten AKP'nin koruması altında. Hiçbir teRör destekçisinin malvarlığına kayyum atanmadı. UYUMAYA DEVAM

5 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şükür

Ibrahim sancar
28 Nisan 2016 Perşembe 19:55

Adalet tecelli etti:)

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla