visitor analyticsvisitor analytics

AVUKAT CİNSEL TACİZ İDDİASIYLA TUTUKLANDI

AVUKAT CİNSEL TACİZ İDDİASIYLA TUTUKLANDI
05 Aralık 2016 Pazartesi 13:49

AVUKAT CİNSEL TACİZ İDDİASIYLA TUTUKLANDI

ISPARTA Barosu’na kayıtlı Avukat D. A. G, 19 yaşındaki F. P. isimli kıza cinsel tacizde bulunduğu iddiasıyla tutuklandı.

Hakimlikten emekli olduktan sonra Isparta Barosu’na kayıt yaptırarak Avukatlığa başlayan D. A. G. kendisine ait büroda F. P’ye cinsel tacizde bulunduğu iddiasıyla tutuklanarak Isparta E Tipi cezaevine konuldu.

 

Nuri gürdal
16 Aralık 2016 Cuma 20:57

Ali bilir denen kişi hangi sen kimsinki ve hangi hakla ithamda bulunuyorsun bu onyargida neden

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nuri gürdal
14 Aralık 2016 Çarşamba 18:03

Muammer şenol bizim bilmediğimiz senin bildiğin resmi evraklarda ne imiş senin ne kuyruk acin varda yorum yapıyorsun

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nuri gürdal
14 Aralık 2016 Çarşamba 13:27

Neyini gördünüz

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nelerini gördük
13 Aralık 2016 Salı 12:56

Ateş

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Resmi belgeler üzerinden yazdım

Muhammer şenol
11 Aralık 2016 Pazar 21:05

Resmi belgeler üzerinden yazdım.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ben resmi belgeler üzerinden yazdım

muhammer şenol
11 Aralık 2016 Pazar 20:59

Ben resmi belgeler üzerinden yazdım. Hiç kimseye intikam duygum yoktur.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

macarlar32@****mail.com

Abdullah Birisi
07 Aralık 2016 Çarşamba 16:41

siteniz için yapmış olduğum eleştirel yorum neden yayınlammaz acaba? herhangi bir hakaret kastım yoktur. sadece toplumu doğru yönlendiren , zan altında kalanlarında insan olduğu ve bir ailesi hatırlanarak haber yapılması derdindedir yazdıklarım.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nuri gürdal
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:47

Hicbir kimse bilmediği konular hakkinda yorum yapmasın iftara olabilecek bir durumda insanları yargilayamazsizniz sonuç en kisa zamanda belli olacaktır asilsiz olan iftiralar sonucsuz kalmaz herkez yorumuna dikkat etsin

16 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

macarlar32@****mail.com

abdullah birisi
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:29

Muammer Şenol adlı yorumcuya; sizde tutuklanan avukatla aynı köydensiniz , köylüler sizin ve kardeşinizin onlarca davası olduğunu bilirler. Avukatlar sizlerin davalarını almaktan korkarlar çünkü herkese heran iftira edebilirsiniz. Tutuklanan Av. ile ilgili demişsinizki öz yiğeni o kişi öz yiğeni değildir. bunu bütün köylüler bilir.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

macarlar32@****mail.com

Abdullah Birisi
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:24

Basının daha dikkatli olması gereklidir. çünkü basın toplumu yönlendirenlerin başında gelir. henüz iddaname hazırlanmmamış, ithamla tutuklanmış ve yıllarca hakimlik yapmış, emekliliğinden sonrada memleketinde avukatlık yapan birisinin bu şekilde haber yapılmaması gerekirdi. şüpheli beraat ederse bu çamur nasıl temizlenir?

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu tacizciyi kurtarılacağını düşünüyorum

muhammer şenol
06 Aralık 2016 Salı 21:43

bunun suçu ilk değildir, Tanık olmayan öz yeğenini 23.01.2007 havaleli el yazılı kullanmadığı hattı kullanıyormuş gibi tanık göstererek suç işlemesine rağmen hakkında işlem yapılmamıştır. Bundan sonra ise Öz yeğeni Taciz içerikli mesaj atarak suç işlemiştir, sabıkalı oluşu ile akli dengesi yerinde olduğuyla yargılanarak Ceza almasına rağmen Geçmiş 15 yıla Geri dönük rapor alarak ve verilerek bundan sonra ise Manisadan Bu geçmiş 15 Yıl geriye dönük rapor üzerinden raporla Kurtarılmıştır.

2 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla