visitor analyticsvisitor analytics
28 Haziran 2017 Çarşamba 10:16

5 KİLO ESRAR YAKALANDI

5 KİLO ESRAR YAKALANDI
24 Temmuz 2014 Perşembe 12:45

5 KİLO ESRAR YAKALANDI

Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla MücadeleŞube Müdürlüğünce 23.07.2014 günü yapılan çalışmalarda, Eğirdir yolunda birotobüste 3 ayrı şahıstan toplam 5 kilo Esrar maddesi ele geçirildi.

 

Adli Mercilere sevk edilen 3 şahıstan 2’si tutuklandı.

Isparta

Erdal
24 Temmuz 2014 Perşembe 14:57

Bir ilim şehri olan güzel Ispartamızın gençlerini zehirlemek isteyen bu zehir tacirlere göz açtırmayan polislerimize yürekten teşekür ediyoruz.

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Ercan
24 Temmuz 2014 Perşembe 14:54

Emniyet çalışıyor teşekür ediyoruz ama cezası ne derecede ağır.Şahıslar umarım tutuklanıp hak ettiklerini bulurlar.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Ramazan
24 Temmuz 2014 Perşembe 14:52

Esrarı yakalayan emniyet mensuplarını kutlarım.Umarım bu illeti satmaya çalışan şahıslar adalet karşısında gereken cezasını alırlar.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Atakan
24 Temmuz 2014 Perşembe 14:50

Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizi bu uyuşturucu belasından korumak için çalışan tüm emniyet görevlilerine başarılar diliyorum.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta için

Kral 32
24 Temmuz 2014 Perşembe 14:40

Hayır Ispartamıza bu kadar esrar eroin nasıl geliyor? Bunları tüketen bu kadar bağımlı genç var mı? polis bukadar yakalama yapıyorsa helal olsun. bir de şu bonzayiye çare bulsalar..

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARAKLI

Kenan
24 Temmuz 2014 Perşembe 14:21

Isparta Polisinden allah razı olsun. Gençlerimizi zehirleyen bu uyuşturucu illetiyle gerçekten mücadele ediyorlar. Başarılarının devamını diliyorum.

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla