visitor analyticsvisitor analytics

300 KİŞİ HAKKINDA SORUŞTURMA BAŞLATILDI

300 KİŞİ HAKKINDA SORUŞTURMA BAŞLATILDI
21 Haziran 2016 Salı 17:53

300 KİŞİ HAKKINDA SORUŞTURMA BAŞLATILDI

ISPARTA Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, yurt içi ve yurt dışı olmak üzere sosyal paylaşım sitesi üzerinden PKK ve FETÖ/PDY propagandası yaptıkları nedeniyle 300 kişi hakkında soruşturma başlattı. 

 

Türk bayrağı ile Cumhurbaşkanı hakaret ettikleri belirlenenyurt içi ve yurt dışında 300 kişi hakkında soruşturma başlatıldı. Sosyalpaylaşım sitesi üzerinden terör örgütleri PKK ve FETÖ/PDY'nin propagandasını yaptıklarıbelirlenen ve Türk bayrağı ile Cumhurbaşkanına hakaret eden kişileri takibealdı. Yaklaşık 6 ay süren takibin ardından ekipler, yurt içinde yaklaşık 40 ilve yurt dışı olmak üzere terör örgütü propagandası ve hakaret suçlarınıişlediği belirlenen 300 kişiyi belirledi.

 

300 kişi hakkında hazırlanan fezlekeleri tamamlayan EmniyetMüdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, dosyaları illerin Cumhuriyet Başsavcılıklarına gönderdi.

 

Öte yandan Isparta'da düzenlenen bu operasyonlarda gözaltınaalınan 36 kişiden 14'ü tutuklanırken, 12’si adli kontrol olmak üzere 22 kişiserbest kalmıştı.

israil dostu ?

mosad ?
04 Temmuz 2016 Pazartesi 11:06

Dünkü haberlerde İsrail ile anlaşmaya varan BAŞBAKAN ? ONE MİNUT ? Şimdi bunları unut. Giderken bana mı sordular, yani ? Heh he buyur burdan yak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.........

.......
22 Haziran 2016 Çarşamba 16:34

Örgüte üye olanlar maddi manevi destek olanlar tabi ki tutuklansın ama Allah aşkına suçsuz alakası olmayanlar bir an önce özgürlüklerine kavuşsunlar

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetoş projesi

Baki yeşil
22 Haziran 2016 Çarşamba 10:54

Mossad ve cia ilk teklifi 40.hocaya sunmuşlar kabul etmemiş sonra fetoş kabul etmiş,İzmir,selanik İstanbul dönmeleri meşhurdur burda hocayı şişirdikçe şişirdiler her iktidarla iyi geçinip büyüdükçe büyüdüler hedef Rönesans gibi okullaşma yoluyla İslami dünyevileştirmekti başardılar ne hikmetse hep nurcular kullanıldı acaba o da Osmanlıca yıkan ve yeni din dizayn eden bir mason projemiydi çünkü bu nurcular dini dünya menfaati ile çok içiçe çıkar ilişkisi yaptılar,siyasetin göbeğine oturdular hep.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hainlikle zirve

Baki yeşil
22 Haziran 2016 Çarşamba 10:42

İçlerinde saf temiz hizmet ehli samimi nurcular var onlara zarar gelmesin,iyi ayırmak lazım çünkü tam masonik,münafık bir hareket herşeye kılıf bulup,tevil edip herkesi kandırdılar perde gerisini hep gizledilerki bu necip saf temiz millet verdikçe verdi ama artık herkes vebal almıştır çünkü yapının islama en ufak bir alakası yok,tam bir hain ABD ve İSRAİL BOP projesi adamlar o yüzden deli oldular o okullar gelecek 200 yılın dizayn projesiydi Müslümanı müslümanın parasıyla kullandılar adamlar

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fuatavni

Avni
22 Haziran 2016 Çarşamba 10:29

Bu kadar belge bulgu ortadayken hala salakça milletin aklıyla alayediyorlar hem İslami cemaat diyeceksin sahabeler peygamber anlatıp hizmet hareketi diyeceksin sonrada milletin gözbebeği bütün samimi cemaatlerin ittifak ettiği bir iktidarı ve bütün islam aleminin ümidi yaptıkları ile gönülleri fethetmiş bir c.başkanına cephe alıp bütün hainlerle işbirliği yapacaksın,bu kadar insan salak siz akıllısınız birlikte olduklarını pkk,dhkpc,CHP,hdp,Cumhuriyet,sözcü nerde hain varsa onlarla işbirliği

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü ftr deki fetöcüye ne zaman sıra gelecek ?

reisin yolunda
22 Haziran 2016 Çarşamba 08:48

Fetöcü olduğu için tutuklanan Mahmut Yener in yanında olan Reisi cumhurumuzun arkasından konuştuğu söylenilen yrd doç hanim için ne bekliyorlar ? Onu ne zaman sorgulayacaklar.Temizlik imandandır.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SN.EMNİYET MÜDÜRÜM

AHMET UYSAL
22 Haziran 2016 Çarşamba 06:10

ÜNİVERSİTEDE ÇALIŞMA EKONOMİSİNDE GÖREVLİ M. Ö. İSİMLİ HOCAYI UNUTMAYALIM.SN.CUMHURBAŞKANINA HAKARET ETTİĞİ HALEN FTÖ.ÖRGÜTÜNE HİZMET ETTİĞİ NET AÇIKTIR.DERSE GİRDİĞİ ÖĞRENCİLERİ BİR DİNLEYİN.ÇALIŞMALARINIZDAN DOLAYI SİZLERİ VE EKİBİNİZİ TEBRİK EDER DEVAMINI DİLERİM.DURMAK YOK YOLUNUZ AÇIK OLSUN.NİYETİNİZ HALİS AKİBETİNİZ ZATEN HAYIRDIR.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok iş var

Dahs yapacak
22 Haziran 2016 Çarşamba 01:01

Sağlıktaki fetö yapılanması çökerse arkası çorap söküğü gibi gelir kamuda sdüde sağlıkta ticaret ve sanayide stklarda paketlenecek birkaç yüz kişi sonrası ortalık sütliman olur bir daha fetö metö kalmaz. Ama sanmayınki pes edecekler. Türkiye Cumhuriyetinin fetö ile mücadelesi yıllarca sürecek bize düşen bunu bizden sonrakilere aktararak uyanık olmalarını sağlamak

14 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

beyaz

eskişehirli
21 Haziran 2016 Salı 19:30

Sn halil beye bu cesaretinden dolayı teşekkürler.

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tavşan kafası gibi

sss
21 Haziran 2016 Salı 19:28

Bizim ****arda öyle derler mük****l bir iş çıktımı ortaya tavşan kafası gibi maşallah derler.ellerinize sağlık.bu fetö paralel denilen pi...s örgüt bugüne kadar insanları kandırıp dini sömürge yapmışlar.ad..iler.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla