visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 19:17

2 ARAÇ AĞACA ÇARPTI 2 AĞIR YARALI...

2 ARAÇ AĞACA ÇARPTI 2 AĞIR YARALI...
11 Haziran 2014 Çarşamba 13:13

Çayboyu yolunda meydana gelen trafik kazasında 2 kişi ağır yaralandı.

Kaza, Çayboyu yolunda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, saat 23 30 sıralarında Çayboyu demirköprü  istikametine seyir halinde olan 2 otomobil aşırı hız nedeniyle direksiyon hakimiyetlerini kaybederek, yoldan çıkarak ayrı ayrı ağaçlara çarptılar. Kazada otomobillerde bulunan sürücüler ağır yaralandı.

 Yaralılar 112 Acil Servis ekipleri tarafından Isparta Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Kaza ile ilgili soruşturma sürüyor.

boşa
11 Haziran 2014 Çarşamba 23:34

Şahinci Corolla ile mi yarışmış.boşa yarışmış.Corolla rahat geçerdi.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

iskender mah. sakini
11 Haziran 2014 Çarşamba 11:14

Bu kazanın gerçekleştiği yer, öztekin soğutmanın tam önü, orada tek yön tabelası olduğu halde araçlar ters yönden ana yola çıkıyor ve ana yoldan hızlı gelen araçlarla çarpışıyorlar, her hafta burada mutlaka bir olay oluyor ve ne emniyet ne belediye bir önlem almıyor, trafik polisi gelsin öztekin soğutmanın karşısında sote bir yere otursun, aksama kadar ters yönden çıkan araçlara ceza yazmaktan helak olur, garanti ediyorum, müftülük ilerisi 121. cadde üzerine mutlaka hız kesenler yada trafik lambaları yapılmalıdır, aksamları hız pistine döndü bu yol, yetkileri göreve çağırıyorum, lütfen sesimizi duyun, insanlar ölmesin, yaralanmasın...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MEKANLAR KAZA MANZARALI
11 Haziran 2014 Çarşamba 02:07

KÖPRÜLER NE TARAFİĞE NEDE YAYAYA YETERSİZ .TRAFİK LEVHA VE İKAZ TABELALAR.LAKAYIT.YERLERDE ÇOĞU YERDE DE YOK.CANLI KAZA OLAYI SEYRETMEK İSTEYEN GELEBİLİR..BULMACA GİBİ.HER GÜN PANİK ATAK OLDUK KAZA SESİ DUYA DUYA MÜTAHİT ERKAN ABİMİZ 2 HAFTA ÖNCE BURDA BABASINI KAZADA KAYBETTİ.KAYITLI KAYITSIZ KAZA ORANLARI NE HALDE ANLATAMIYORUZ. BARİ BURDAN SESİMİZİ DUYURALIM. BASIN SESİMİZ OL LÜTFEN

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI
11 Haziran 2014 Çarşamba 01:58

KIYMETLİ BİRİ ÖLÜRSE BURAYA ADINI KOYMAYI UNUTMAYIN HAA . CAN YANMAYINCA TEDBİR ALINMAZMI BU MEMLEKETTE..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KÖBRÜDEN YAYA GEÇİLMEZ TABALASI İSTİYORUZ.
11 Haziran 2014 Çarşamba 01:42

ISPARTA OTEL ARKASINDAN ŞÖYLE BİR BAKIN KİMİ YERDE YAYA KALDIRIMI YOK KİMİ YERDE KALDIRIMA TIR CIKAR NE DENGESİZLİK.. YÜKSEK MİMAR MÜHENDİS BAŞKANIM.BENİM BURALARIN PROJESİDEMİ SİZE AİT.YOKSA NE VATANDAŞ EMNUN NEDE ESNAF. ELEKTİRİK DİREKLERİ AĞAÇLAR VATANDAŞDAN ÇOK DAHAMI ÖNEMLİ

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MUHTARLARA SESLENİŞ
11 Haziran 2014 Çarşamba 01:35

ÇAY BOYUNA BAKAN MAHALLE MUHTARLARI İSKENDER,HİSAR KURTULUŞ SÜLÜBEY ,GÜL EVLER.SİZİ GÖREVE BEKLİYORUZ. BU TRAFİGE CARE OLMA SESİNİ SİZLERDEN BEKLİYORUZ.BİZ DİLEKCE TOPLADIK OLMADI SEÇİMDE VAATLERİNİZİ GÖRELİM BAKALIM. BU KÖPRULER GENİŞLETİLMELİ, YAYA GEÇENİN CAN GÜVENLİĞİ SORULMALI YETER. BU KAZA SESİ DUYMAKTAN GÖRMEKTEN USANDIK.KAZA YERİNE BİLE GELMİYORSUNUZ. BUNUN HESABINI SEÇİMDE GÖRÜRSÜNÜZ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISKENDER MAH.SESİ
11 Haziran 2014 Çarşamba 01:31

KÖBRÜLERDEN GEÇEN VATANDAŞ ALLAHA EMANET..YENİ MUHTARLAR SESİNİZİ GÖRELİM BAKALIM VATANDAŞIN SESİ SİZLERSİNİZ.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ
11 Haziran 2014 Çarşamba 01:28

ÇAY BOYUNDA KÖBRÜLER.NE TRAFİĞİN NEDE YAYALARIN CAN GÜVNLİĞİ VAR. İLA BİR BROKRATMI CARPILMASI GEREK VATANDAŞ OKADAR İMZA TOPLANDI HALEN NE MUHTARLAR NEDE YETKİLİLER BİR ÖNLEM ALMIYOR. LÜTFEN BU KÖBRÜLERE DİKKATİNİZİ VERİN VATANDAŞIN NE YAZISI NEDE ŞİKAYETLERİNE YER VERİLİYO.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Görgün
11 Haziran 2014 Çarşamba 01:14

İkisini de Allah bildiği gibi yapsın. Canı değersiz bu magandalara polis dur desin artık.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla