visitor analyticsvisitor analytics

KATİL ZANLISI YAKALANDI

 KATİL ZANLISI YAKALANDI
31 Ağustos 2016 Çarşamba 16:29

KATİL ZANLISI YAKALANDI

ISPARTA’nın tanınmış ailelerinden Turan Nakliyat’ın eski sahipleri acı haber ile yıkılmıştı

Antalya'da boğazı kesilerek ormanlık alana atılan 22 yaşındaki Gülizar Turan'ın cenazesi toprağa verildi. Anne Menekşe Turan,cenazede, "Ceylan gözlüm nasıl kıydılar sana" diye feryat etti.

Antalya Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Büro ekipleri 14 Ağustos tarihinde Kepez ilçesi Fevzi Çakmak Mahallesinde ormanlık alanda kafası taşla ezilip boğazı bıçakla kesilerek öldürülmüş halde bulunan 22 yaşındaki Gülizar Turan'ın katil zanlısını yakalamak için geniş çaplı arama başlattı.

GENÇ KIZ, KATİL ZANLISININ MOTOSİKLETİNE BİNMİŞ

Çevrede uzun süren araştırmaların sonunda ekipler, Gülizar Turan'ın Kepez ilçesi Toptancı Hal Kompleksi yakınlarında C. D. isimli bir şahsın motosikletine bindiğini tespit etti. Genç kızın C.D. ile cinayetin işlendiği yere birlikte gittiğini de tespit eden ekipler katil zanlısını kısa sürede yakaladı.

ÖLDÜRDÜĞÜNÜ İTİRAF ETTİ

C.D. sorgusunda olay yerine birlikte gittiklerini ve aralarında çıkan bir tartışma neticesinde Gülizar Turan'ı öldürdüğünü itiraf etti. Zanlı, Asayiş Şube Müdürlüğü'ndeki işlemlerinin ardından tutuklanması talebiyle Antalya Adliyesi'ne sevk edildi.

ALLAH RAHMET EYLESİN

MESUT BİLGİSAYAR
29 Eylül 2016 Perşembe 18:25

Merhabalar ; Allah rahmet etsin, yattığı yer nur olsun, dua edeni çok olsun, ailesine sabır ihsan eylesin, Cehennem yüzü görmesin, bu vesile ile Cümle Kardeş, Akraba, Arkadaş, Dost ve hemşehrilerimize de, en içten dileklerimizle Mesut Kabalcı Ve Mesut Bilgisayar San. Tic. Ltd. Şti. Ailesi olarak rahmet eylesin. Baki dünyada, mesut bir hayat sürmesini , Yüce Allah' dan niyaz ederim.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ama...

Üzücü
01 Eylül 2016 Perşembe 15:46

Yapılan bir yoruma hak vermemek mümkün değil. C.D isimli şahısla buluştu yazılmış. Hiç inandırıcı değil. Otopsisi yapılmıştır muhakkak.Sonuçta kız esrar eroin gibi madde bağımlısı da olabilir. C.D iyi araştırılmalı bu adamın arkasında daha da kötü şeyler çıkabilir. Sorgusu iyi yapılmalı...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık olmuş

adnan
01 Eylül 2016 Perşembe 15:36

kızını dövmeyen dizini döver

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok yazık

Halim
31 Ağustos 2016 Çarşamba 17:37

Her çocuk annesinin babasının göz bebeğidir. Bu katil şerefsizlerini asacaksın.

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok yazık

Yazik
31 Ağustos 2016 Çarşamba 17:03

Bu kızın CD isim şahısla ne işi vardı arkadaş. Yani bi kızın tipine bak bir de adamın ve sonra şöyle 2 dk düşün. Ne amaçla buluştular bunlar ????????? Allah rahmet eylesin yapacak bişey yok

9 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Rahmet Eylesin

Sabır
31 Ağustos 2016 Çarşamba 16:55

Allah rahmet eylesin Allah ailesine sabır versin. düşünüyorumda 22 yaşında bi kız daha çocuk sayılır benim gözümde. çok üzüldüm çük.

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla