visitor analyticsvisitor analytics

BU OLAY ISPARTA'DA YAŞANDI !

 BU OLAY ISPARTA'DA YAŞANDI !
02 Kasım 2016 Çarşamba 10:22

BU OLAY ISPARTA'DA YAŞANDI !

Isparta'nın Gönen İlçesi Çatak Barajı mevkiinde kurt sürühalinde olan ineklere saldırdı. 8 ineği parçalayarak telef etti. 

 

Kim suçlu..

EFERECEP
02 Kasım 2016 Çarşamba 18:52

Siz kurtların ve diğer vahşi hayvanların yaşan alanlarını ellerinden alırsanız; sonuç bu olur. Kurt' un kabahati yok..Söylediğimizi, bir dakka düşünün hele; hak vereceksiniz. Aç kurt ne yapsın..

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

32

aksu
02 Kasım 2016 Çarşamba 15:03

orman bölge müdürlüğü karşılasın artık bu ölen hayvanların maddi değerini saldılar o kadar kurdu köylerde insanı yiyecek bu kurtlar. akşama kadar aheste aheste ormanlarda dolaşıyor bu salgıgınız kurtlar. köylülerin hayvanların açok zarar veriyor.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

A.D
02 Kasım 2016 Çarşamba 14:43

Kendin gitmiyorsun kardeşim 2 köpek bari al gönder kangalsız sürümü olur ...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayvan bulunduranın sorumluluğu

Aslı ASTARIYOK
02 Kasım 2016 Çarşamba 13:31

borçlar kanunun 86-a maddesinde hayvan bulunduranın sorumluluğu var. Burada her iki tarafında suçu var. DEvletin suçu kurdu salıp önlem almamak şahsın sorumluluğu inekleri dışarı başı boş bırakmak. Her iki tarafında % 50 suçu var. kurtlar ölmediği için devlet ineklerin % 25 ini öder.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla