visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 01:41

8 YIL ÖNCEKİ OLAYI AYDINLATTI!

 8 Yıl Önceki Olayı Aydınlattı!
08 Kasım 2014 Cumartesi 18:32

8 Yıl Önceki Olayı Aydınlattı!

 

Isparta’da bir pasajdan 8 yıl önce hırsızlık yaptıkları önesürülen 2 kişi, olaydan 8 yıl sonra da yakalarını kurtaramadılar.

Isparta’da  8 yıl öncekent merkezindeki bir pasajda meydana gelen hırsızlık olayı geçtiğimiz günaydınlığa kavuştu. Olay Yeri İnceleme Polisi, olayın 2 şüphelisini teknikçalışmalarla parmak izinden teşhis ederek, Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerinceyakalanmasını sağladı.

Edinilen  bilgiyegöre, olay 17 Mart 2006 tarihinde Cumhuriyet Caddesi’ndeki Gülnür Pasajı’ndameydana geldi Söz konusu pasajda bulunan bir işyerinden hırsızlık yaptıklarıöne sürülen Y.M.Ş. ve M.F.H., Isparta Olay Yeri İnceleme ve Kimlik Tespit ŞubeMüdürlüğü (OYİ) ekiplerince parmak izinden tespit edildi Kimlikleri belirlenen2 şüpheli, Asayiş Şube Müdürlüğü ekiplerine bildirilerek kıskıvrak yakalandı. Gözaltınaalınan Y.M.Ş. ve M.F.H., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevkedildi.

Şanlı

EMNİYET GÜÇLERİMİZDEN ALLAH RAZI OLSUN
18 Kasım 2014 Salı 13:02

GCENİN 2 SİNDE ÜÇÜNDE Bİ BAKIYORUM POLİS EKİPLERİ DEVRİYEDE HELAL OLSUN EMNİYET GÜÇLERİMİZE EVİMİZDE MUTLU HUZURLU BİŞEKİLDE GÜVENLİĞİMİZ SAĞLANIYOR.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

8 yıl önce Ispartada otomobilimi çalan failler nerede?

15DA393
11 Kasım 2014 Salı 22:33

15DA393 plakalı 1993 model beyaz renkte Şahin (5 Vites) otomobilim 02/06/2006 günü Ispartada evimin önünden çalınmıştır. 8 YIL ÖNCEKİ OTO HIRSIZLIĞININ AYDINLATILMASI DİLEĞİYLE!Motor No: 131A 10160662254Şase No: NM4131 B0689902

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

HAMDİ
08 Kasım 2014 Cumartesi 21:57

ısparta emniyet teşkilatımızın çalışmalarını takdir ediyorm.polisimiz ıspartamızda suça ve suçluya gecit vermiyor.tşk ler ısparta emniyet teşkilatı ısparta polisi.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla